Trendy
válka na Ukrajině Výměna manželek 2024 Victoria Velvet Survivor 2024 - aktuálně

Zapomeňte na vodu! Víme, co je po cvičení nejlepší lék na dehydrataci, a budete překvapení!

Zapomeňte na vodu! Víme, co je po cvičení nejlepší lék na dehydrataci, a budete překvapení!
Zdroj: profimedia.cz

Španělští vědci doporučují dát si po tvrdém tréninku nebo po dlouhé jízdě na kole místo vody obyčejný půllitránek vychlazené desítky. Tvrdí, že takové pivo dokáže vrátit tělu vláhu daleko rychleji a lépe než obyčejná voda.

Navíc cukr obsažený v lahodném zlatavém moku obsahuje cukry, které ihned vrátí tělu energii, a oxid uhličitý, který utlumí pocit žízně.

„Při pokusech se studenty se ukázalo, že po intenzivním cvičení pivo dokázalo znova hydratovat tělo o něco lépe než čistá voda,“ tvrdí profesor Manuel Garzon z Univerzity v Granadě, který se zabývá výzkumem rehydratace organismu po cvičení.

Garzon testoval různé roztoky a nápoje u sportovců. Pivo vyšlo ze všech nápojů rozhodně nejlépe. Ihned po výkonu by člověk měl vypít jednu desítku. Ta mu dodá ztracenou vodu, vyrovná energetickou hladinu v krvi, dodá také minerály a celkově systém zklidní.

Potom už by ale měl člověk pokračovat s vodou. Všeho s mírou, další půllitr vaše tělo o vodu naopak ochudí.

GLOSA: Mikýřova úžasná pouť Survivorem. Mikyska vyhrál právem, ale pomohla mu zbabělost a krátkozrakost soupeřů

Související články

Další články

Nejnovější kauzy