Stejně jako ve všem, i kvalita sortimentu obchodních řetězců se liší. A lidé to dobře vědí. Na to však zřejmě kašle Zdeněk Pohlreich (60), který svou známou tvář, která je i díky pořadu Ano, šéfe! důvěryhodná, propůjčil už třetímu supermarketu.

Vůbec poprvé zavítal Pohlreich do stáje nizozemského řetězce Spar, který už na českém trhu nepůsobí. Objevil se na několika kuchařských akcích pořádaných touto společností a jeho obličej zákazníci vídali na plakátech.

Poté následovalo angažmá v reklamní kampani rovněž nizozemského řetězce Albert. S jiskřičkami v očích a se spokojeným výrazem v televizních spotech přebíral nákupní košík plný čerstvých potravin. A všichni byli spokojení. Pravděpodobně nejvíc Pohlreichova peněženka.

A jelikož pořekadla tu nejsou pro nic za nic, Zdeněk si nejspíš řekl, že do třetice všeho dobrého to ještě zkusí. A tak se letos objevil v reklamách německého Kauflandu. Samozřejmě opět v kuchyni nakukuje s blaženou tváří do papírových tašek s čerstvými potravinami.

A my se ptáme: Kde vůbec nakupuješ ty, Zdeňku? Vsadíme boty, že ani v jednom z těchto řetězců to nebude!