Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

To je zase bizár: Jižní Morava trpí vinou dementních marketérů a není to poprvé!

To je zase bizár: Jižní Morava trpí vinou dementních marketérů a není to poprvé!
Zdroj: youtube.com
Morava si dělá legraci z Prahy, Praha z Moravy. Odvěký boj, na který jsme všichni zvyklí. Z Ostravy si nedělá legraci moc nikdo, protože to je město za duhou, které má svůj svět. Co ale teď vypustili za podpory Jihomoravského kraje "zkušení" pánové do světa, je velký špatný, jak by řekla Jolanda. A opravdu nepomůže, ani když na to hodíte sůl.

Každý má v srdci jakožto nejkrásnější část naší země místo, kde se narodil, vyrostl, má k němu vřelý vztah. Pojďme si říct naprosto nezaujatě a objektivně, že jižní Morava je nejkrásnějším koutem České republiky. Autorka textu pochází ze Znojma, nic jižnějšího a moravštějšího neexistuje a rozhodně, ale rozhodně to nijak "neovlivňuje" konstatování v předešlé větě.

Z nevysvětlitelných důvodů dělá jižní Moravě neustále nějaká partička půlmozků klamavou reklamu, jelikož místo, kde žijí naprosto normální lidé, ukazuje jako přírodu osídlenou divně mluvícími dementy převlečenými za selky, viz Redukujó! Do vaničke...

Kdo to do háje kdy slyšel někoho říct ve skutečnosti? Proč je ta paní oblečená jako selka při Oktoberfestu? Nene, to jsou špatné otázky. Jaké zboží a za kolik si dali kluci před tím, než to vzniklo. Tohle mohlo napadnout jen někoho, kdo si frčí na hodně kvalitním materiálu. A jelikož po něm evidentně stoupá do gigantických výšin kreativita, chceme to do redakce taky.

{{video:https://www.youtube.com/watch?v=ElPdPy3dZ0E}}

Dalším vynikajícím počinem jsou Strážnické brambůrky. Proč postavit celou kampaň na tom, že je výrobek dobrý, kvalitní, jiný, zajímavý. Ne, lepší je, když se ve spotu natřásá pytlík brambůrek, který hlásí, že je z Moravy! Bože...

{{video:https://www.youtube.com/watch?v=SWsV3C3nbdA}}

A jako naprostý vrchol všeho je nejnovější klip, který 660 tisíc lidí uvidí v kinech po republice a má to být propagace na jižní Moravu. Ale pozor, v jihomoravských kinech se spot nepromítá. Za projekt zaplatí kraj čtyři miliony korun.

"Cílem videa bylo sdělit divákům, že jižní Morava je místo, kde vládne pohodová atmosféra, kterou si tu může užít opravdu každý díky jihomoravské pohostinnosti a přátelskosti," řekl pro iDnes autor pokusu o kvalitní klip Gargulák.

Někdo se tomu směje, někdo brečí, je to neštěstí. Partičky lidí, kteří vypadají, že tři minuty před natáčením zahodili jointa, se pomocí velmi divných pohybů (tance?) pokoušejí propagovat známé památky a krásy Moravy.

Ať mi nikdo netvrdí, že to bylo jinak, než že někdo potkal skupinku lidí na procházce a přesvědčil ji, aby si střihli jednu scénu!

Nejde o lidi, kteří v klipu hrají. Oni nemůžou za to, že je oblékli jako ze zvláštní školy a nabádali je, aby dělali pohyby, které připomínají něco mezi posledními záškuby a epileptickým záchvatem. Jde o ten šílený styling a celkově nepochopitelnou realizaci něčeho tak amatérského.

Nejbizarnější na celém videu je, že vůbec neukazuje krásy Moravy, kvůli kterým mělo původně vzniknout. Není totiž možné soustředit se na nic jiného než na skupiny svíjejících se divnolidí.

Skvělá práce.

Bolestná zpověď Moniky Binias: S o 24 let mladším Petrem přišli o dítě. Bojovala i s tchyní

Související články

Další články

Nejnovější kauzy