Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy StarDance 2018 Extra Focus Pohřeb Jana Kočky Týnuš Třešničková

Nejnovější kauzy

Au, to zabolelo! Ostrá kampaň ukazuje na pokrytecké lajkování neštěstí na Facebooku

Matka drží své mrtvé dítě a okolo les zdvižených palců. Na Facebooku je
každý pohodlný, ale jak je to doopravdy?

Zrcadlo nastavené společnosti a z toho odrazu hodně bolí oči. To je nová reklamní kampaň organizace dobrovolníků, kterou má na svědomí jedna singapurská umělecká agentura. A že si tam lidé skutečně zaslouží svůj plat, dokazují tyto plakáty s vyčítavě namířeným a obviňujícím ukazováčkem.

Respektive zdviženým palcem.

Jen si sáhněte do duše, zdali jste někdy něco podobného také neudělali. Stačí jeden „lajk“ u jakékoliv skupiny, která se snaží vyjádřit virtuální podporu neštěstím a tragédiím, a hned se cítíte účastni a vyvolává to dojem, že vás to také zajímá a soucítíte se stiženými lidmi.

Bohužel to tak není a řekněme si to otevřeně, přesně na tomto pozérství je postaveno celé poselství kampaně. Reálné fotky lidských tragédií jsou obklopeny zdviženými facebookovými palci a nápis „Lajkování nepomůže“ na vás vyčítavě civí nad obzorem prázdné a hlavně nepotřebné účasti.

Jako dobrovolník aktivně zapojený budete mít pro lidi v těchto situacích daleko větší cenu, i proto vás autoři kampaně vyzývají k tomu, abyste se dobrovolníky stali a změnili tak svůj život. A nejen svůj, ale hlavně těch, kdo potřebují vaše ruce u díla, nikoliv palec na Facebooku.

Mohlo by vás zajímat

Další články