Trendy tagy Speciál: Hubněte s námi válka na Ukrajině MasterChef Česko 2022 komunální volby 2022

Studená sprcha po příjezdu: Další klient si stěžuje na chování cestovní kanceláře. Podle ní pochybil hotel

Okolí hotelu.
Zdroj: se souhlasem Håkon Vollen Johansen
+ Dalších 9 fotografií
dovolená

Redakce eXtra.cz přinesla příběhy nespokojených klientů cestovní kanceláře Čedok, kteří si stěžovali na to, že zaplacené ubytování se neshodovalo s tím, co si objednali. Podle vyjádření cestovní kanceláře však bylo vše v pořádku a klienti byli o změnách včas informováni. Nyní se na nás obrátil další z dovolenkářů s podobnou zkušeností na ostrově Rhodos. Čedok se brání tím, že za celý incident může hotel, který měl přeplněné kapacity.

V několika textech informovala redakce eXtra.cz o nespokojených klientech cestovní kanceláře Čedok. Hotel Helea Family Beach Resort na řeckém ostrově Rhodos připomínal podle některých z nich spíše staveniště než pětihvězdičkový hotel. Podle jedné z klientek zájezdy do něj Čedok prodával už v dubnu a až po telefonické urgenci, že je hotel zavřený, změnili datum odjezdu na půlku července. Jenže budovy podle ní byly i v polovině července stále spíše staveništěm, bez oken, s prachem a nepořádkem. "Ocitla jsem se spolu s maminkou v úplně stejné situaci jako klientka, která vaši redakci na problém upozornila. My jsme naštěstí byly aspoň relativně včas varovány," napsala následně redakci další klientka.

Objednaný hotel měl plno

Další klienti si pak stěžovali na značný chaos a selhání delegátů, kteří měli z místa zmizet, případně zkolabovat. Cestovka se od počátku brání s tím, že se na místě neděje nic výjimečného a nestandardní situace řeší. Klientům navíc nabídla po sérii reportáží eXtra.cz lepší podmínky a umožnila jim například bezplatně změnu termínu, hotelu či destinace nebo i storno celého pobytu.

Nyní se na eXtra.cz obrátil další z klientů Čedoku se svou zkušeností. "Píši Vám s ostrova Rhodos, kam jsme odlétli s rodinou a přáteli na vysněnou dovolenou. Po příletu jsme ovšem obdrželi studenou sprchu. Arogantní delegát cestovní kanceláře Čedok, přes kterou jsme cestovali, nám sdělil, že hotel, který máme již několik měsíců zaplacený, tedy Costa Lindia, nás nemůže přijmout, jelikož nemá volné kapacity, a že nás autobus odveze na jiný hotel stejné kategorie," uvádí nespokojený dovolenkář.

"Po příjezdu na náhradní hotel jsme zjistili, že nejsme sami podvedeni, a také to, že hotelové pokoje neodpovídají 5 hvězdám, které máme zaplacené. Druhý den pobytu jsem kontaktoval cestovní kancelář Čedok, abych zjistil, co se děje. Podle cestovní kanceláře je na místě vše v pořádku a že oni o žádném problému nevědí. Prý je to vše problém delegáta. Ten se ovšem okamžitě odvolal na Čedok a rozdal reklamační formuláře. Mezi tím přijel další autobus podvedených turistů. Nevíme, jak se po příjezdu domů máme k celé věci postavit. Prosím Vás touto cestou o zveřejnění tohoto problému, aby Čedok dál nepodváděl cestovatele, a také o radu, jak se bránit," dodává závěrem klient.

Čedok: Připravujeme právní kroky vůči hotelu

Co na to cestovní kancelář? Jeden z hotelů na Rhodosu nám bohužel tento týden po příletu odmítl ubytovat některé klienty z důvodu přeplněné kapacity, i přes to, že byly pokoje z naší strany zaplacené a potvrzené. O situaci, která se dotkla asi deseti rezervací, nás informoval na poslední chvíli. Jelikož se jednání v tomto ubytování opakovalo, i přes naše důrazné jednání s managementem hotelu, připravujeme právní kroky za nedodržování platné smlouvy. Všem klientům jsme se omluvili a informovali je o náhradním ubytování. Svou dovolenou stráví v jiném pětihvězdičkovém hotelu, tedy stejné kategorie, a věříme, že si ji užijí. Na místě mohou podle pravidel vyplnit reklamační protokol nebo případně až po návratu,” uvedla pro eXtra.cz mluvčí Čedoku Kateřina Pavlíková.

Související články

Další články

Nejnovější kauzy