Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Bachelor Česko 2024 Zrádci (reality hra)

Smrtící Hra na oliheň ve skutečném světě: O co se bude soutěžit a půjde lidem o život?

Snímek ze seriálu Hra na oliheň.
Zdroj: Profimedia
Předchozí Další
+ Další fotografie
reality show

Streamovací platforma Netflix podle BBC nabírá účastníky pro televizní reality show, inspirovanou jeho nejpopulárnějším seriálem všech dob, Squid Game (Hra na oliheň). V seriálu byl v sázce život účastníků. Jak to bude v tomto případě?

Celkem 456 rekrutů z celého světa si v nové verzi reality show inspirované známým seriálem Hra na oliheň zahraje hry, kde „nejhorší osud bude vrátit se domů s prázdnýma rukama“. Smrt tedy jeho účastníkům narozdíl od seriálové předlohy nehrozí. Zato výhra bude tučná. Výherce si může přijít na 4,56 milionu dolarů.

Netflix také podle BBC potvrdil, že populární série bude pokračovat svou druhou sérií. Kdy by se na streamovací platformě měla objevit, však zatím není jasné. Podle serveru Digital Spy to nebude dříve než v roce 2023, ale možný je i rok 2024.

Největší obsazení a peněžní odměna v historii

Ve středu platforma oznámila, že její nová 10dílná série – Squid Game: The Challenge – nabídne „největší obsazení a jednorázovou peněžní odměnu v historii televizní reality show“. Účastníci musí mít alespoň 21 let, musí mluvit anglicky a začátkem roku 2023 být k dispozici až 4 týdny pro natáčení.

456 účastníků je narážkou na seriál, ve kterém se "Hry na oliheň" účastnil stejný počet hráčů, přičemž jeho hlavní protagonista Seong Gi-hun je také označován jako Hráč 456. Série vypráví příběh zadlužených lidí, kteří soutěží o obrovskou peněžní výhru ve smrtící sérii dětských her.

Hra na oliheň drží rekord jako nejoblíbenější série všech dob od počátku firmy Netflix a během prvních 28 dnů od spuštění si ji pustilo na 111 milionů uživatelů.

Režisér, spisovatel a výkonný producent Squid Game Hwang Dong-hyuk v pondělním prohlášení uvedl: "Trvalo 12 let, než se první série Squid Game v loňském roce uvedla do života. Ale trvalo jen 12 dní, než se Squid Game stala tím nejvíce vůbec populárním seriálem Netflixu."

Související články

Další články

Nejnovější kauzy