Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

KOMENTÁŘ: Babišovi by mohla závidět i Hanychová. Sociální sítě má v malíku i bez podpory profíků

+ Dalších 97 fotografií

Andrej Babiš trenduje na sociálních sítích. Od velkolepých cest s obytňákem se expremiér rozhodl ustoupit a svou permanentní kampaň dělá o poznání skromněji. Neznamená to ale, že by jej bylo méně vidět. Předseda hnutí ANO se jen zřejmě rozhodl sblížit s novými technologiemi a spoustu obsahu na sociální sítě začal vyrábět sám. Jeho cesta do práce metrem toho byla jasným důkazem. A redakce eXtra u jednoho takového natáčení byla.

Když jsme dříve jezdili na akce Andreje Babiše, jako bylo jeho turné s obytňákem či setkání s potenciálními voliči, vždy se kolem něj pohyboval velký tým velmi schopných lidí. Vše sedělo do posledního detailu, lídr hnutí ANO zřejmě platil poměrně velké množství profesionálů. Z některých zdrojů také plynuly informace, že si bývalý premiér a současný předseda nejsilnější opoziční strany příliš nerozuměl s moderní technikou, podle některých svých tehdejších spolupracovníků neuměl ani psát na počítači.

Změna v Babišově přístupu

Teď se však situace diametrálně změnila. Na jeho dnešní cestu metrem do práce, což není nic jiného než další z PR akcí politika, ho nedoprovázel ani jeden asistent. Babiš dorazil se dvěma bodyguardy v patách, ale z realizačního týmu s ním nejel nikdo. Předseda ANO si také sám točil selfie videa, která se následně objevila na jeho instagramovém profilu. Je tedy vidět, že i Babiš se snaží jít s dobou.

Nemůžeme opomenout ani jeho vzkazy fanouškům a sekci otázky a odpovědi, kde působí jako hodný strejda. Influencerka Agáta Hanychová a další by mohli závidět, protože mu taktika vychází a přibližuje se mladým.

Autenticita především

Jistě, že se Babiš celého svého týmu nezbavil. Pochopil ale, že autentický obsah musí co nejvíce pocházet přímo od něj a každý zásah profesionálů ho možná zbavuje některých drobných chyb, ale ty paradoxně lidem vadí mnohem méně než strojené projevy politika. Jakkoliv pak na lidi, kteří se v podobném byznysu pohybují, mohou Babišovy i Schillerové výstupy působit amatérsky, cílové skupině je to jednoduše úplně jedno.

Podobný přístup by možná prospěl i mnoha politikům vládní koalice. Nemusejí se přímo nakrucovat na TikToku, stačilo by ale místo profesionálních projevů svým voličům raději věnovat několik upřímných, byť předem důkladně nepromyšlených slov.

Související články

Další články

Nejnovější kauzy