BankID zlepšuje dostupnost energetických služeb
Zákazníci Pražské plynárenské využívají k registraci a přihlašování do online klientské zóny službu BankID. Bankovní identita jim umožňuje snadné a rychlé ověření totožnosti. Do zákaznického portálu Moje PPAS se už s pomocí BankID přihlásily tisíce lidí.
Využití BankID k přihlášení do online zóny usnadňuje uzavření nových smluv, změny záloh nebo aktualizaci údajů. Zákazníkům šetří čas a Pražské plynárenské pomáhá efektivně řešit klientské požadavky. Společnost svým zákazníkům využívajícím zákaznický portál umožňuje mimo to např. i platit zálohy a faktury v kryptoměnách.
„Digitalizace je pro nás jednou z největších priorit. Zavedení služby BankID je prvním z řady kroků k zefektivnění služeb našim zákazníkům. Ověření identity na našem zákaznickém portálu je díky tomuto řešení velmi rychlé, pohodlné a bezpečné.“, říká Martin Pacovský, předseda představenstva Pražské plynárenské.
Bankovní identita je pro občany prostředek, pomocí kterého se mohou bezpečně a jednoduše elektronicky prokázat jak při používání klientských portálů firem, tak i online služeb státu. Používá se stejně, jako funguje přihlašování k internetovému bankovnictví, které má v Česku více než pět milionů osob.