Trendy tagy Jiří Menzel Extra Host (pořad) koronavirus Tvoje tvář má známý hlas 2020

Nejnovější kauzy

Zeptali jsme se dietoložky, co má dělat Ewa Farna, aby její ruka nevypadala jako oteklá noha

Hrůza se často skrývá v detailu.
Zdroj: zdroj: herminapress.cz
+ Dalších 44 fotografií
Ewa Farna (24) opět nezvládá boj s tuky. Na koncertech s sebou tahá několik kilogramů navíc. Co s tím dělat? Musí přepnout hlavně v hlavě. Pak existuje cesta, jak zase vypadat zdravě.

„Koukám na ty fotky. A musím říct, že po dvou dětech mám hezčí stehna než Ewa rameno,“ napsala nám do redakce třicetiletá čtenářka eXtra.cz. To pro sympatickou čtyřiadvacetiletou zpěvačku není dobrá vizitka. Jeden čas hodně posilovala a cvičila. Zdálo se, že se jí podaří s obezitou něco udělat. Dokonce se stala tváří jedné sportovní značky…

Jenže nyní je koule zpět. Zpěvačka s sebou po pódiu tahá několik tukových vrstev. Co dělat? Zeptali jsme se dietoložky Jany Vaňkové.

Ta nám prozradila pár rad, které jsou obecné a může je využít k dosažení lepší kondice opravdu každý. Nejdůležitější je vyčistit si hlavu, zbavit se stresu. Stresový hormon kortizol, který vylučují naše nadledvinky, brání tělu hubnout. Jedna z rad je, omezte svůj stres, naučte se relaxovat a takzvaně „vypnout“.

Další věc je samozřejmě zdravá strava. Tam jde v první řadě o pravidelnost. Pokud jíte pravidelně a tělo nevyhladovíte, podporujete tím svůj metabolismus a zabraňujete ukládání tuků.

Výběr potravin je také na místě. „Vyhnout se potravinám s prázdnými kaloriemi a cukry je občas boj, ale stojí to za to,“ říká Vaňková.

Bílé pečivo nahraďte celozrnným, dodržujte pitný režim a jezte více zeleniny. To jsou asi nejklíčovější věci. Samozřejmě ke zdravému jídelníčku patří mnoho dalších surovin.

Další věc, díky které můžete dosáhnout lepší postavy, je samozřejmě pohyb. Dietoložka Jana Vaňková by Ewě doporučila začít posilováním vlastní vahou, dále kardio trénink a procházky. Na začátek je to velmi dobrý start. Vyrýsovat postavu si člověk může později silovým cvičením.

Celkově je možno zdravě zhubnout měsíčně až dvě kila. Důležité je vytyčit si reálný, krátkodobý cíl a držet se ho. Každý má ovšem specifický životní rytmus, proto je dobré se obrátit na výživového poradce, který vás změří a doporučí vám vhodnou stravu včetně potravin.

Související články

Další články