Žabka odteď jezdí s Boltem aneb nové spojenectví uzavřené v čase pandemie

Zákazníci mají od dnešního dne o jednu možnost online nákupu potravin navíc. Od pátku spouští tuto službu obchodní síť prodejen Žabka ve spolupráci s aplikací Bolt Food. Spojení oblíbeného formátu obchodů s přední evropskou přepravní platformou nabízí zajímavé řešení pro rychlé nákupy. „Společnost Bolt nás oslovila s možností propojení online nákupů potravin. My máme portfolio potravin a Bolt zase platformu, přes kterou si zákazník může objednat potraviny domů či do kanceláře. Logicky se toto spojení nabízí a služba skvěle doplní naši stávající nabídku,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka.
„Bolt Food je díky spolupráci s řetězcem Žabka první službou v ČR, která nabízí okamžité doručení potravin. Jsme rovněž první službou, kde zákazník může v aplikaci sledovat celý proces objednávky. Aplikace průběžně upozorňuje, jakmile Žabka objednávku přijme, nákup připraví i jakmile jej převezme kurýr. V aplikaci je díky GPS zobrazena aktuální poloha kurýra a zákazník tak přesně ví, kde se kurýr nachází a kdy nákup dorazí,“ dodává Roman Sysel, regionální manažer Boltu pro střední Evropu.
Samotnou objednávku uskuteční zákazník přes aplikaci Bolt Food, ve které si vybere produkty z nabídky obchodů Žabka. Nákup uhradí zákazník online při objednání. V rámci pilotu je k dispozici na 250 produktů, konkrétně z nabídky pečiva, masných výrobků a lahůdek, kávy a čajů, mléčných výrobků, cukrovinek, nápojů, stejně jako z drogerie a kosmetiky. Počítá se s tím, že se sortiment bude nadále rozšiřovat. Objednávka je následně v co nejkratším čase vychystaná v nejbližším obchodě. Jakmile je nákup připraven, posílá se automaticky zpráva kurýrovi, který ho přijíždí vyzvednout a ihned ho doručuje zákazníkovi. Celý proces od objednání nebude trvat déle než 60 minut, což zároveň bude největší konkurenční výhoda této služby.
Doručování bude probíhat v okruhu tří kilometrů od spolupracujícího obchodu. Služba cílí především na zákazníky v blízkosti prodejen Žabka, kteří na nákup v obchodě nemají čas, do obchodu vůbec nechtějí nebo jsou hendikepovaní. V pilotní fázi poběží na sedmi pražských obchodech a následně by se měla rozšířit na většinu sítě Žabka především v Praze a okolí.
V rámci úvodního týdne spuštění služby je navíc doprava nákupu zdarma.
Obchodní síť prodejen Žabka momentálně provozuje v Česku 113 obchodů.
Aplikace Bolt Food byla v Praze spuštěna ve středu 8. 4. Uživatelům nabídla možnost objednat si jídlo z restaurací jako KFC, Burger King, Kolkovna nebo Potrefená husa. S její pomocí si lze objednat také dovoz pekařských výrobků, cukrovinek nebo květin. Postupně jsou do aplikace přidávány další restaurace a obchody, ze kterých si lze objednat dovoz hotových jídel nebo čerstvých potravin.
Více informací zjistíte na www.bolt.eu.
Michael je manipulátor, tvrdí Aneta ze Survivoru. Po zradě ho vyškrtla ze svého života
Související články

Tesco reaguje na zdražování: Představilo Clubcard ceny. Kolik mohou zákazníci ušetřit

Pro léky do večerky? Sortiment malých prodejen Žabka se rozrůstá o základní léčiva

Žabka roste i v době krize, další prodejny otevřela v Praze

Další malá revoluce v nakupování potravin! Nová služba slibuje dodání do 30 minut
