Trendy tagy Čauky lidi Hubnete s nami Co ste hasiči Tokio 2020

Nejnovější kauzy

Z Prahy je Velká Chrchle: Vtipná kampaň na očkování zaměřená na mladé baví Česko

Zdroj: Se souhlasem Magistrátu hl. m. Prahy
+ Další 4 fotografie
galerie

Kreativní agentura DDB věnovala hlavnímu městu Praze originální kampaň, která cílí na mladé lidi. Chce je tak nasměrovat k tomu, aby se očkovali proti koronaviru a nenechali nic náhodě. Ve spoustě cizích zemích totiž i mladí lidé končí s velmi vážnými zdravotními komplikacemi způsobenými koronavirem v nemocnicích.

Nová kampaň k očkování, kterou Praze zadarmo věnovala agentura DDB Prague, navazuje na jejich úspěšnou očkovací kampaň z února a tentokrát je plná slovních hříček. Například místo Vinohrad jsou v ní Virohrady, místo terminálu je sterminál, místo Orloje Chorloj, místo Výstaviště Holešovice je Výstapříště, Rudolfinum je přejmenované na Trudolfinum, Stodůlky jsou Stonůlky, Národní třída je Marodní třída a Velká Chuchle je Velká Chrchle. K originálním názvům navíc nechybějí vtipné popisky, na něž se podívejte do galerie.

První kampaň cílila na starší a ohroženější generaci, a proto byla pojata tradičněji. Nová kampaň je ale zcela jiná. „Hravější a modernější formát má cílit především na mladé. Jsou to právě mladí lidé, u kterých je zájem o očkování nejnižší. Je to škoda, zvlášť když pak čteme v médiích, že třeba v Británii teď mladí lidé často končí v nemocnicích po nakažení novými mutacemi, protože nejsou naočkovaní,” napsal u svého statusu primátor Prahy Zdeněk Hřib.

Mladí by neměli očkování podcenit

Zdeněk Hřib dále apeluje na mladé, aby očkování nepodcenili. „I když se cítíte silní a zdraví, jistí si být nemůžete. Ukazuje se, že po prodělaném covidu můžete mít i jako zdraví mladí lidé nejrůznější následky, od poruch zraku až po záchvaty panických atak s potřebou antidepresiv,” doplňuje.

Očkování je také dobré k tomu, že díky němu mohou lidé snadněji cestovat. „Očkování je správná cesta!” říká Zdeněk Hřib.

Související články

Další články