Yemi a jeho tým zabodoval na marketingové soutěži BEA World! Získal 8 cen!
„Těší nás, že porota dokázala ocenit měsíce tvrdé profesionální práce, která za eventy a online projekty stála. Na digital se soustředíme třetím rokem, a právě letos začínáme vidět zásadní výsledky, které podtrhují také získaná ocenění. Ve stejných kategoriích byly nominovány projekty, jejichž rozpočty přesahovaly i 5 milionů Euro, ty naše jsou přitom často méně než desetinové. Abychom dosáhli stejných výsledků jako agentury z ekonomických velmocí, musí být naše kreativní koncepty velmi úzce provázané s výzkumy a znalostí trhu, precizní analýzou dat a přesným cílením,“ říká k úspěchu české agentury v globálním eventovém prostředí project manager JAD Productions Marko Baćević.
„S JAD Productions v České republice působíme už přes deset let, ale úspěchy slavíme především v zahraničí. Od tuzemských agentur nás odlišuje zejména odvaha pouštět se do neprobádaných vod a chuť experimentovat s nejnovějšími trendy. K náskoku před konkurencí nám pak pomáhají vlastní projekty jako TENISKOLOGY nebo YNSPIROLOGY, díky nimž se nám daří získávat hodnotná data, ze kterých v naší práci hojně čerpáme,“ uvádí zakladatel agentury Yemi A. D.
8 cen pro JAD
Launch nové třídy A-class od Mercedes-Benz zaznamenal úspěch hned v pěti kategoriích s celkovým prvním místem v kategorii Product/Service Launch. Projekt #24RIDE se stal jedinečnou livestream game show na českém internetu díky unikátnímu technologickému řešení, které dokázalo přenášet živý obraz z jedoucího auta po celých 24 hodin. Kampaň, jež proběhla v partnerství s T-Mobile, zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů, včetně 62 tis. interakcí, a v 69 % cílovou skupinu 25–34 let.
V kategoriích Product/Service Launch a Use of Web & Social Media pak bodovalo uvedení nového designu tenisky od adidasu s názvem Deerupt. Projekt se odehrál na vybraných klíčových místech v Praze včetně fashion weeku, strhával přitom pozornost pražských sneakers a fashion komunit pomocí instalací s rozšířenou realitou. Celou kampaň, která zasáhla neuvěřitelných 3,3 milionu uživatelů včetně 109 tis. interakcí, zakončil VIP event pro 200 hostů v centru Prahy.
V kategorii Use of Web & Social Media si celkové prvenství odnesl projekt London Loop Awards klienta Greenlight, který umožnil začínajícím umělcům prezentovat svá díla v ulicích Londýna (od Soho až po Shoreditch) na 80 zakoupených citylightech. Vítěz si ze slavnostního galavečera odnesl 10 tisíc liber. V plánu je rozšířit tento projekt do Berlína, Dubaje, Barcelony a dalších měst.
Nejlepší klient a světové stříbro
Nejlepším klientem soutěže BEA World 2018 byl vyhlášen Mercedes-Benz Cars Česká republika, který obstál v konkurenci mnoha dalších automobilek, například Ferrari či Nissan. Vyvrcholením celého galavečera se pak stala stříbrná příčka pro celosvětově nejúspěšnější agenturu, ale také celkové druhé místo v kategorii nejlepší projekt roku, kterým byl oceněn projekt #24RIDE klienta Mercedes-Benz.
Třináctý ročník prestižního udílení cen pro nejlepší eventy roku 2018 se letos konal v univerzitním městě Coimbra v Portugalsku. Členy odborné poroty v čele s marketingovým ředitelem společnosti Cisco systems Gerdem de Bruyckerem byli mimo jiné manažer marketingové strategie Samsung Electronics Michael Müller či Andrea Faflíková, senior brand relations & events manager z The LEGO Group. Příští rok se udílení cen přesouvá do Istanbulu.
——
SOUPIS KATEGORIÍ/CEN pro JAD Productions:
Product/Service Launch:
• 1. místo: #24RIDE Mercedes-Benz
• 2. místo: adidas Deerupt
Roadshow:
• 2. místo #24RIDE Mercedes- Benz
Use of Web & Social Media:
• 1. místo: London Loop Awards
• 3. místo: adidas Deerupt
Nejlepší B2C event (s rozpočtem max. 500 tisíc eur):
• 2. místo: #24RIDE Mercedes-Benz
Celkově nejlepší agentura:
• 2. místo JAD Productions
Nejlepší korporátní klient:
• 1. místo: Mercedes-Benz Cars Česká republika
Bea World Grand Prix:
• 2. místo: #24RIDE Mercedes-Benz
Více o JAD Productions
JAD Productions je eventová a kreativní agentura založená mezinárodně uznávaným českým umělcem a multidisciplinárním kreativcem Yemim A.D. Je složena ze tří nezávislých subjektů: JAD Events, JAD People a JAD Digital. Široké spektrum specializace umožňuje agentuře vytvářet úspěšné projekty od eventů přes hudební videa až po reklamy. Od svého založení pracovala agentura s klienty jako Google, T-Mobile, L’Oréal, Coca-Cola nebo Hilton a hrála zásadní roli v úspěchu videa Runaway od Kanye Westa a při jeho světové tour Yeezus. S více než 100 uskutečněnými eventy a projekty ročně ve více než 45 zemích za poslední dekádu se agentura stala mezinárodně uznávanou společností.
Michael je manipulátor, tvrdí Aneta ze Survivoru. Po zradě ho vyškrtla ze svého života
Související články

Yemi A.D. se vydává na cesty: Nabídl k pronájmu luxusní byt v New Yorku, který bere dech

Yemi A. D. ukázal svůj obří luxusní byt o 220 metrech. Tam by chtěl bydlet každý

Simona Krainová o kosmonautovi Yemim: Ve vesmíru bude jako doma, je to mimozemšťan, vtipkuje

Oscara ze nejlepší event vyhrál Yemi a jeho crew
