Vulgární byznys herečky Sydney Sweeney. Vlastní kosmetiku okořenila o svou intimní přísadu
Hollywoodská herečka Sydney Sweeney má za sebou roky kariéry, které ji katapultovaly mezi nejznámější tváře své generace. Zářila v seriálu Euforie, sbírala uznání za roli v Bílém lotosu, a když se objevila na filmovém plátně po boku Glena Powella v romantické komedii S tebou nikdy, internet explodoval. Dnes o ní mluví úplně jinak: jako o mladé ženě, která si dokáže sama řídit vlastní image a byznys. V posledních týdnech rozvířila vody hned dvěma odvážnými kroky — podle The Express Tribune spustila prodej limitovaného mýdla, údajně vyrobeného z její koupelové vody, a ohlásila vstup do světa módy se svou vlastní značkou spodního prádla.
Luxusní prádlo s podporou Bezose
Sydney Sweeney v červenci oznámila, že zakládá vlastní brand spodního prádla, který financuje investiční společnost Coatue. Ta nedávno obdržela miliardovou injekci od Jeffa Bezose a Michaela Della. Do projektu je zapojen i Ben Schwerin, partner Coatue, který má podle serveru The Economic Times na starost propojování celebrit a strategických investic.
Podrobnosti o kolekci zatím zůstávají pod pokličkou, ale první snímky naznačují, že půjde o elegantní kousky laděné do jemných pastelů a smyslných střihů. Herečka na sociálních sítích zveřejnila společné fotografie s modelkou Amelií Tremblay ve sladěném spodním prádle a plavkách — podle módních analytiků šlo o první ochutnávku kampaně. „Trh se spodním prádlem je připraven na osvěžení a právě jméno Sydney Sweeney spolu s jejím silným finančním zázemím by mohlo přinést novou vlnu trendů,“ píše The Express Tribune.
Kontroverzní mýdlo
Ještě předtím však Sydney překvapila jiným podnikatelským nápadem: limitovanou edicí mýdla Sydney’s Bathwater Bliss, které vzniklo ve spolupráci s pánskou kosmetickou značkou Dr. Squatch. Marketingová kampaň stavěla na myšlence, že mýdlo obsahuje vodu, ve které se herečka koupala. „Je to divné v tom nejlepším slova smyslu,“ řekla s úsměvem na dotazy novinářů během premiéry svého nového filmu Echo Valley, jak cituje People.
Na internetu se mýdlo stalo hitem a okamžitě se vyprodalo. Zároveň ale rozdělilo veřejnost — někteří ji chválili za odvahu a schopnost otočit intimitu a odvážná tvrzení v reklamě ve svůj prospěch, jiní mluvili o bizarnosti a o tom, že je to „kapitalismus v nejčistší podobě“. Sydney si z kritiky hlavu nedělala. „Myslím to upřímně,“ odpověděla novinářům. Lehce bizarní nápad se ale vyplatil, neboť mýdlo se již teď na internetových aukcích draží za násobky původní ceny.
Doporučené video: Rozhovor s Ester Geislerovou:
Z herečky podnikatelkou
Sydney Sweeney se už dříve netajila tím, že nechce být jen herečkou. Založila vlastní produkční společnost Fifty‑Fifty Films, aby mohla sama rozhodovat o projektech, v nichž se objeví. „Chci být součástí schůzek s tvůrci a mít vliv na zásadní rozhodnutí,“ vysvětlila pro The Hollywood Reporter.
Související články

Utajená bolest Mr. Beana: Největší životní trápení mu způsobila dcera Lily

Strach o hvězdu Kate Beckinsale: Herečka ukázala vychrtlou postavu a prosí o pomoc

Charlize Theron šokovala: Přiznala vášnivou noc s mladíkem a poslala jasný vzkaz

Vycházející hvězda Magdaléna Bařáková: První natáčení zkomplikovala krásce zásadní věc
