Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Veronika Kopřivová Horoskop Počasí Černobyl

Nejnovější kauzy

Všimli jste si v ulicích přelepených billboardů? Proč Copperfield z kampaně záhadně mizí?

Jeden z českých pivovarů si v rámci oslav svých sto padesátých narozenin rýpnul do Davida Copperfielda, největšího žijícího mága. Ten ale na Facebooku nečekaně zareagoval a jeho jméno začlo na billboardech záhadně mizet. Zdá se, že pivovar přestřelil. Nebo jde o něco většího?

V posledních týdnech se po celé republice objevily billboardy českého pivovaru Gambrinus s tvrzením, že na české pivo jsou i triky Davida Copperfielda krátké. Pak se ale stalo něco, co málokdo čekal. Na facebookový příspěvek pivovaru zareagoval sám David.

Co komentář “Well, well, well” může znamenat? Naznačuje tím něco David? Možná by na tom v zásadě nebylo nic tak divného, jenže jméno samotného Copperfielda bylo na billboardech ze dne na den přelepeno. Že by Gambrinus v kampani přešlápl? Nebo je za tím něco víc?

Těžko uvěřit tomu, že by se nejslavnější a současně i nejlépe placený kouzelník na světě stal součástí malé české reklamní kampaně. I ve svých úctyhodných 62 letech si totiž rozhodně neužívá poklidného důchodu, jak by mnozí z nás čekali. Pracovní program má pěkně nabitý. Jeho show v Las Vegas mohou jeho fanoušci navštívit každý den a není výjimkou, že vystoupení opakuje někdy i třikrát denně. Setkat se s ním v Evropě je však téměř nemožné.

Nebo není?

Mohlo by vás zajímat

Další články