Trendy tagy Čauky lidi Hubnete s nami Like House Monika Absolonová

Nejnovější kauzy

Veronika Arichteva a Berenika Kohoutová pod dohledem policie! Co se stalo?

Zdroj:
slavné ženy
Jsou krásné, jsou slavné a jsou úspěšné. A ještě je sledují tisíce lidí. Berenika Kohoutová (29) a Veronika Arichteva (34) se nyní dostaly do hledáčku České policie. Proč?

Policie České republiky má na Instagramu již více než 179 tisíc sledujících. Sama však nesleduje žádné osobní profily, jen účty jiných policejních sdružení. V těchto dnech však začala sledovat několik známých osobností, mimo jiné i Bereniku Kohoutovou a Veroniku Arichtevu. Proč?

Tyto známé tváře totiž obdržely speciální balíček, se kterým se pochlubily na svých sociálních sítích. Jde o balíček určený pro přežití v podmínkách silničního provozu a vznikl právě ve spolupráci s Policií České republiky a s Českou kanceláří pojistitelů. Obsahuje kartu řidiče s pokyny, jak postupovat v případě nehody, reflexní vestu a výstražný trojúhelník. Jde o 3 nezbytné věci, díky kterým omezíte riziko vzniku sekundárních nehod, která by vás nebo ostatní účastníky dopravní nehody mohla stát život.

Balíček od policie

„Když dostane balíček od policie, většinou to nevěští nic dobrého. V tomto případě to ale bylo příjemné překvapení. Dostala jsem nový kousek do šatníku, a to dost výrazný. Jde o reflexní vestu, která patří do základní výbavy každého řidiče. A s vestou i jednoduchý a přehledný návod, jak postupovat v případě nehody. Moc za to děkuji!“ řekla Berenika Kohoutová.

„Zdravím vás v oranžové, nikomu neslušící ale velikostně sympatické, reflexní vestě. Mám tu takový malý edukativní příspěvek o bezpečnosti na silnici, abyste věděli, co dělat při nehodě nebo poruše“, oslovila Veronika Arichteva svoje fanoušky na sociálních sítích a sdílela s nimi Kartu ridiče a 4 kroky, jak zabránit sekundárním nehodám. „Jsem moc ráda, že můžu být součástí této kampaně, děkuji za tenhle balíček a za připomenutí“, dodala Veronika.

Jedná se o druhou vlnu kampaně s názvem „Vědět znamená přežít“, která navazuje první část úspěšné komunikace. Tu představila Česká kancelář pojistitelů spolu se svými partnery v květnu loňského roku. Teď po roce a půl přichází její pokračování, které má za cíl ještě více zvýšit povědomí o zbytečných nehodách, informovat o lince pomoci řidičům 1224 a cílit také na mladé řidiče prostřednictvím známých osobností ze světa umění, kultury a cestování, které mladí lidé sledují na sociálních sítích. Do kampaně se kromě Veroniky Arichtevy a Bereniky Kohoutové zapojili také další známe tváře mezi které patří například moderátor pořadu Garáž Jakub Rejlek, cestovatel a fotograf Hynek Hampl nebo DJ Lucky.

„Mnoho řidičů stále neví, jak správně postupovat při nehodě a poruše auta. A to často vede k fatálním následkům. Mezi nimi je i mnoho mladých řidičů, které bychom chtěli oslovit právě prostřednictvím známých osobností a jejich sociálních sítích,“ řekl Jan Matoušek, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů.

Součástí kampaně bude také hromadná distribuce tzv. Karty řidiče, kterou dostane bezmála 2 miliony domácností přímo do schránek.

Kartu řidiče najdete zde

Reklamní spot najdete zde

Související články

Další články