Pobočka sítě supermarketů Kaufland v Novém Jičíně má problém. Zákaznice Soňa Kučerová si tam totiž koupila salám, na kterém byla nakladena hmyzí vajíčka. Nepoživatelný produkt nevahála vyfotit a vystavit na Facebook.

„Jak salámy nejím, dnes jsem udělala výjimku. A teď toho hodně moc lituju. Včera ráno zakoupený salám v Kauflandu v Novém Jičíně. Celou dobu uchováván v chladu v lednici. A je plný nějakých larev,“ napsala Soňa, která byla ze stavu salámu v šoku.

Jejím cílem přitom nebylo útočit na samotný obchodní řetězec, ale spíš varovat ostatní zákazníky, aby si dávali pozor. „Účelem tohoto příspěvku je upozornit lidi, aby si zakoupené jídlo více kontrolovali,“ poznamenala Kučerová.

„Pulty v dané prodejně byly řádně zkontrolovány a nebylo zjištěno žádné pochybení. K dnešnímu dni nemáme hlášeny ani žádné obdobné stížnosti z této prodejny,“ uvedla mluvčí Kauflandu Renata Maierl pro web blesk.cz.

Řetězec věnoval Kučerové slevu 200 korun na příští nákup. Dle slov mluvčí byla nepříjemnost vyřešena ke spokojenosti zákaznice. Mezitím se ale na Facebooku ozvali někteří zaměstanci s tím, že tento prohřešek by určitě měla prošetřit hygienická kontrola. Je tak docela možné, že bude mít věc ještě dohru.