Užijte si ve společnosti ikonického nápoje Coca-Cola léto plné hudby a vyhrajte skvělé hudební ceny!
K létu patří festivaly a k festivalům zase osvěžující nápoje. Proto se Coca-Cola v létě spojila nejen s vybranými hudebními akcemi, ale také kapelou Mirai, která se stala ambasadorem Coca-Cola letní kampaně. Díky této spolupráci je možné do konce srpna vyhrát nejen řadu zajímavých hudebních cen, ale třeba i vstupenky na koncert kapely Mirai v O2 areně.
Červená Coke zóna byla součástí festivalů v Česku i na Slovensku
Coca-Cola se letos v létě stala partnerem více než 15 festivalů v Česku i na Slovensku, navíc návštěvníci vybraných festivalů mohli využít služeb i odpočinkové Coke zóny. V té kromě zaslouženého oddychu s vychlazeným nápojem Coca-Cola byly připraveny i nejrůznější hry a soutěže o festivalové ceny nebo dokonce možnost setkat se s hlavním ambasadorem kampaně, kapelou Mirai. Coca-Cola nezapomněla ani na fanoušky sociálních sítí a možnost sdílení pěkných fotek. V Coke zóně byl k dispozici jak foto spot, tak také speciální foto budka. „Léto si na festivalové šňůře pokaždé užíváme naplno. Lidé se přicházejí bavit a pozitivní energie, kterou publikum vytváří, nám neskutečně zlepšuje náladu. Coca-Cola ve své nové kampani tuhle vášeň skvěle vystihla a my jsme rádi, že můžeme být její součástí,“ říká frontman skupiny Mirai Navrátil.
Festivalová šnůra je v plném proudu. I druhá polovina léta nabízí zajímavé akce
I přesto, že se prázdniny dostávají do své druhé poloviny, stále je tu dost možností, kam za hudebními zážitky vyrazit. Navštívit mimo jiné můžete například čtvrtý ročník festivalu Jízdárna Fest, který proběhne opět v krásném prostředí zámeckého parku v Rychnově nad Kněžnou či Hip Hop Žije Ostrava. Pokud byste přece jen už žádný festival nestihli, koncert Mirai v O2 areně proběhne až v září. Proto neváhejte a určitě se ještě do konce srpna do soutěže s nápoji Coca-Cola o lístky zapojte. Kromě nich můžete vyhrát i jiné zajímavé hudební ceny, jako třeba repráky nebo projektory od značky Samsung. Princip soutěže je velmi jednoduchý. Pomocí QR kódu z produktů značky Coca-Cola si snadno stáhnete a otevřete soutěžní aplikaci a pak už stačí jen zadat soutěžní kód zpod víčka vaší lahve.
Skvěle vychlazená Coca-Cola Zero Lime
Preferujete-li v horkých dnech méně sladké, ale zato šťavnaté ovocné limonády, pak pro vás máme skvělou zprávu. Coca-Cola si pro letošní parné léto přichystala osvěžující novinku Coca-Cola Zero Lime – jedinečné spojení ikonického nápoje Coca-Cola a osvěžující chuti limetky, nyní naprosto bez kalorií.
Léto ještě nekončí! Osvěžte se novinkou Zero Lime a vyhrajte! Více na www.coca-cola.cz/music