Tři lajny kokainu? Pivní čárky? Veřejnost se hádá o nové pražské logo. Lidem vadí i cena
Vlnu vášnivé diskuze vyvolalo nové logo městské části Praha 3. Na sociálních sítích se objevily kritické hlasy. Lidem vadí hlavně cena. Logo bylo pořízeno za 350 000 korun. Další lidé pak spekulují, jaký význam mají tři čárky.
Autory vítězného návrhu jsou Jakub Vaněk a Barbora Micajová z Jakub Vaněk Studio. Cena loga byla stanovena na 350 000 korun.
Za poměrně vysokou částkou se ale skrývá odměna za celou vizuální koncepci. Navíc ani neotřelý a inovativní nápad není zadarmo.
„Když to vidím, zvládla by to i moje dcera. Ale jde také o nápad,“ píše na Facebooku pan Jarda. V zásadě logo rozdělilo Pražany a zejména Žižkováky na dva tábory. „Vypadá to jako čárky za pivo, takže za mě OK,“ shrnuje Martin.
Další lidé tvrdí, že logo jim připomíná lajny kokainu. Ale tvůrci neměli záměr, aby čárky připomínaly tvrdé drogy. Tři čárky mají vystihovat to, že lidé se na Žižkové setkávají a diskutují v místech, jako jsou typické pavlačové domy.
GLOSA: Mia si show ukradla pro sebe. Ve Zrádcích neměla přemožitele
Související články

Drama v Praze: Čtyři mladíci unesli muže a chtěli výkupné. Hrozili, že mu usekají končetiny

Masivní únik plynu v Praze: Hasiči evakuují okolí, doprava stojí

Nejoriginálnější vánoční výzdoba v Praze. Na Žižkově zdobí lampy světýlka navržená místními dětmi

V pražském metru řádí zvrhlík: Dívku osahával na intimních místech












