Trendy tagy Čauky lidi Hubnete s nami Výměna manželek 2021 Český lev 2021

Nejnovější kauzy

Tohle je dno! Za tyhle dva se utratilo půl mega? Lidé zuří z tiktokové kampaně s Annou Šulc a Gulabem

Zdroj: Archiv Anna Šulc
+ Dalších 6 fotografií
kauza
Český lid pobouřila informace, podle které měl Úřad vlády utratit půl milionu korun za nákup reklamního prostoru na sociálních sítích TikTok, Instagram a YouTube. Vláda do kampaně, obsadila dva české influencery, a to Annu Šulcovou (21) a Jakuba Gulaba (22), kteří nabádají lid, aby se neobával vakcinace, a poukazují na vážnost koronaviru. Lidé jsou znechuceni nejen z uchopení celé půlmilionové kampaně, která jde z kapes daňových poplatníků, ale také z toho, že ji tvoří lidé, kteří dle důkazů sami nedodržují vládní nařízení, a to ani to nejjednodušší nošení roušek.

Česká republika se potýká s nelepšící se koronavirovou pandemií, opatření se zpřísňují, podnikatelé se perou kvůli uzavřeným provozovnám s vážnou finanční krizí a úleva pro těžce zasažená odvětví je v nedohlednu.

Vláda ale nezahálí a ve čtvrtek na svém twitterovém účtu oznámila, že za mediální prostory nové vládní kampaně zaplatila 500 tisíc korun.

Do kampaně, která odstartovala v pátek 29. ledna a bude končit v polovině února, vláda zapojila dva české influencery, a to Annu Šulcovou a Jakuba Gulaba, kteří tvoří obsah proti dezinformacím o koronaviru na TikToku, což je síť, jež stojí na principu krátkých videí. „Strakovka je prý ode dneška i na TikToku, sice nevím, co to je, ale doma mi to občas ukazují děti, Sledujte,“ napsal Andrej Babiš (66) na svůj Twitter, v době, kdy se navíc rozhodovalo zpřísnění opatření.

První dílo influencerské dvojice představilo Strakovu akademii, která je sídlem vlády. V půlmilionové kampani, která jde z kapes daňových poplatníků a má upozornit na vážnost koronaviru a šířící se dezinformace, poukázali ve Strakově akademii na obrazy na zdi, lustr a výhled z okna, kterým se pyšní Andrej Babiš (66) (ANO).

Lidé se bouří

Lidé se proti kampani bouří a jsou znechuceni, že bylo něco takového financováno z jejich kapes, navíc s faktem, že jej tvoří influenceři, kteří nejsou sami schopni dodržovat základní vládní nařízení, jako je nošení roušek.

„Venku po 21. hodině a bez roušek. Tohle je opravdu dno. A za tyhle dva se utratilo půl mega? Hlavně že krachují podniky, ale půl milionu dala vláda dětským idolům, jejichž IQ asi taky nebude nic extra,“ komentují upozornění na fakt, že mají i sami „zastupitelé mladé generace“ Anna Šulcová s Jakubem Gulabem vládní nařízení na háku a nedodržují ani ty základní, jehož důkazem je video, které koluje internetem.

„Pardon, já se 8 let snažím k podobným věcem nevyjadřovat, ale 500 tisíc na TikTok z veřejných peněz na kampaň pro vládu s agenturou (=pochybný tiktoker s litrem vkladu) je fakt mimo. V téhle době, kdy se stát zadlužuje na desetiletí. Úžasný. Až budu příště platit daně, juchnu si,“ vyjádřil se na svém Twitteru úspěšný influencer Kovy.

„I kdyby jste za to nevzali ty peníze, tak podpora této vlády je opravdu špatný krok! Tohle má někoho inspirovat? Čím? Jak být nesoudný zaprodaný jedinec v době, kdy se to nehodí? Tohle je fakt velkej trapas,“ píší lidé.

„Prosím, nezastupujte mladou generaci, my nechceme. Přenechte to někomu, kdo si nedává igelitky na hlavu, děkuju,“ komentují další.

Související články

Další články