Tesco Clubcard vám díky nové soutěži zajistí obrovské slevy na nákup

Věrnostní program Clubcard od obchodního řetězce Tesco je nejdéle fungujícím a nejrozšířenějším věrnostním programem na českém trhu. Program dlouhodobě funguje na principu věrnostní karty, s jejíž pomocí získá zákazník za každých 10 Kč jeden bod, který následně může proměnit v peněžní poukázky na nakupování v Tesco.
Nová kampaň na sbírání e—známek s aplikací Clubcard je jednoduchá. „Stačí si stáhnout či aktualizovat aplikaci Clubcard v mobilním telefonu. Následně potvrdit svou účast v sekci e-známka potvrzením pravidel kampaně. Následně na pokladně nezapomenout vždy naskenovat kartu Clubcard ze svého chytrého telefonu. Za každých 180 Kč získáte 1 e-známku. Svou slevu si lze vybrat přímo v aplikaci podle počtu nasbíraných e-známek,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
E-známky je možné sbírat až do 29. února 2020. Aplikace je k dostání na Google play a App Store. Pro správné fungování aplikace je nezbytné připojení k internetu. Bližší informace a pravidla a podmínky naleznete na itesco.cz.
Pranýřovaná Zuzana z Farmy se brání. Odhalila bolestný důvod, proč s sebou měla psa
Související články

Otevírací doby na Den věrozvěstů i Den upálení mistra Jana Husa: Zavřené obchody nečekejte

Zákazníci se prali o laciné slunečníky, teď šarvátky v Praze končí. Lidl outlet se stěhuje

Otevírací doba na Den vítězství: Ve čtvrtek 8. května se na nákupy nevydávejte

Kdy si poslední dny roku 2024 nakoupíte? Otevírací doba obchodů na Vánoce a Silvestra
