V novém reklamním spotu hraje Emma Drobná samu sebe – mladou hudební hvězdu, která se prodere houštím papparaziů a míří do svého pokoje. Nastoupí do výtahu k sympatickému portýrovi, s nímž v něm záhy uvízne. Co se bude dít dál a jestli se ji podaří zachránit, se dozvíte už dnes, kdy má spot premiéru. Zazní v něm také píseň „Taste The Feeling“, ústřední melodie reklam značky Coca-Cola po celém světě, kterou Emma sama nazpívala. Píseň natočila ve dvou podáních, v pomalejší podobě podobné originálu a jako divočejší remix, který zazní v televizní reklamě.

Televizní spot se natáčel v pražském hotelu International a filmových ateliérech Prague Studios, a to pod taktovkou renomovaného argentinského režiséra Roberta Llauró, dle kritiků jednoho z nejvýraznějších talentů latinskoamerického filmu. Než se Llauró ujal režie nového spotu určeného výlučně pro české a slovenské diváky, spolupracoval se značkou Coca-Cola na několika globálních projektech.

„Chceme našim fanouškům zprostředkovat jedinečné a nezapomenutelné okamžiky, na kterých je postavena nová kampaň,“ vysvětluje Kateřina Hladíková, Senior Brand Manager společnosti Coca-Cola. „Patří mezi ně povedený klip s Emmou, podbarvený jejím originálním podáním naší písně Taste The Feeling. A také možnost prožít atmosféru zákulisí SuperStar nebo si zkusit, jaké to je být hvězdou.“

Pro své fanoušky totiž Coca-Cola připravila celonárodní soutěž o WOW zážitky spojené se SuperStar. Výherci okusí život hvězd – s VIP vstupem nahlédnou do zákulisí pořadu, setkají se s finalisty nebo si dopřejí profesionální styling spojený s focením. Soutěž potrvá od 1. dubna do 31. května, bližší informace najdete na stránkách www.coca-cola.cz.