Trendy tagy Čauky lidi Survivor Česko 2022 Pavel Trávníček Výměna manželek 2022 Devadesátky (seriál)

Nejnovější kauzy

Sado mama? Žádný omyl, ale úmysl. Důkaz, že ČT věděla, co má za bombu

Sado mama: Sama doma to měla promyšlené?
Zdroj: csfd
+ Další 4 fotografie
PŘEKVAPENÍ

Sociální sítě v posledních dnech obletělo nové logo pořadu České televize Sama doma, které bylo tak „zajímavě“ vytvořené, že název magazínu především pro ženy všichni četli jako Sado mama. Jenže nešlo o žádný ukvapený omyl, minimálně od jisté chvíle ne, ale o cíleně připravovanou kampaň pořadu.


Sama doma má Sado mama

„Sára (dcera, pozn.red.) před chvíli vylezla z postele, že nemůže spát. Tak jsem jí ukázala novou webovku Sama doma a ona hned zmizela. Díky našim kreativcům za nečekanou mediální kampaň,“ napsala na Instagram jedna z moderátorek pořadu Ester Janečková. Jenže chyba lávky, ve skutečnosti šlo o plánovanou mediální kampaň.

Jak si redakce eXtra.cz všimla po prostém zadání dotazu k doméně www.sadomama.cz, Česká televize si ji zaregistrovala již před necelým měsícem, konkrétně 12. 11. 2021.

V praxi to tedy znamená, že i když se veřejnoprávní Česká televize snažila tvářit, že jde jen o omyl, ve skutečnosti o kontroverznosti loga na Kavčích horách vědí už dávno a rozhodli se s ním trochu rozhýbat zatuchlé vody českých sociálních sítí.

Barvu nakonec redakci Echo24, která si brzké registrace domény všimla také, přiznala i televize.

„Dvouznačné logo vzniklo při finalizaci designu nového iVysílání v půlce listopadu, jeho ‚možnosti‘ byly odhaleny a z opatrnosti jsme tehdy zaregistrovali i doménu,“ uvedl Filip Platoš z tiskového oddělení ČT.

Konec zábavy

Každopádně účel byl splněn, národ se pobavil a vše se vrací k normálu.

Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma,“ uvedla ČT již v úterý.

Související články

Další články