Raketový vzestup menstruačních kalhotek: Český výrobek dobývá svět a vydělává miliony
Linda Šejdová a Tomáš Zahradník do byznysu s intimním zbožím vstoupili zhruba před dvěma lety, kdy začali nabízet superabsorpční a zároveň nepropustné kalhotky. To, že má jejich výrobek velký potenciál, ukázal rok 2020. Jejich firma Snuggs zaznamenala dvacetinásobný růst a rok končila s tržbami okolo 100 milionů korun. Přepočteno na kalhotky je to zhruba 140 tisíc prodaných kusů.
„Vůbec jsme to nečekali. Začátkem roku jsme měli cíl udělat obrat 20 milionů, hned na jaře jsme ho museli upravit na 50 milionů, v létě znovu výrazně na 70 milionů. A dopadlo to ještě o dost lépe,“ říkala s úsměvem pro web CzechCrunch Linda Šejdová ze Snuggs. Firma enormně roste i v letošním roce, jen během ledna dokázala firma prodat okolo 30 tisíc kalhotek. To odpovídá pětině roku 2020.
Snuggs, kteří své zboží doposud nabízeli v několika evropských zemích, se snaží podpořit povědomí o svém produktu i tím, že vstoupí i do kamenných prodejen. Jejich zboží začíná tento týden nabízet síť drogerií DM. Společnost tak chce pro řadu zákazníků zpřístupnit nákup jejího zboží. Dosud totiž byly menstruační kalhotky, které se dají prát a používat opakovaně, k dispozici jen na internetu.