Trendy tagy Extra Host (pořad) koronavirus Tvoje tvář má známý hlas 2020 finále MasterChef 2020

Nejnovější kauzy

Půvabná fitness trenérka Michaela radí čtenářkám eXtra.cz, jak efektivně zhubnout špeky na břichu: Ještě není pozdě začít!

Tak co? Opřete se do toho tentokrát pořádně?
Zdroj: instagram
+ Další fotografie
Léto je v plném proudu a pokud stále přemýšlíte, jestli vám stojí za to začít na sobě makat, tak tady máte jasnou odpověď. Kromě toho, že je Michaela Kohutová třiatřicetiletou maminkou dvou dětí, tak je také trenérkou kulturistiky a fitness, která má za sebou řadu úspěchů. V roce 2017 se stala absolutní mistryní ČR v bodyfitness žen. Nyní se rozhodla, že pomůže všem čtenářkám eXtra.cz k dokonalé postavě. Míša se může pyšnit opravdu perfektním tělem, na kterém tvrdě dře. Nejvíce žen má problémy s bříškem a neví, jak se ho zbavit. Proto se trenérka Míša rozhodla, že začneme právě u této problémové partie. Pokud budete pravidelně cvičit a dodržovat těchto šest cviků, tak pro vás ploché bříško není ničím nedosažitelným.

1. Vytáčky – cvik na rozehřátí břišních svalů a na zúžení pasu – postavte se na šířku ramen (postavení nohou, chodidel na šířku ramen), zafixujte hlavu, postavení nohou i pánve a začněte se otáčet ze strany na stranu, ruce držíte spojené v pěst před hrudníkem. Takto se vydržte otáčet minutu, postupně můžete zvyšovat.

2. Zkracovačky s nataženýma rukama – lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou, narovnané ruce si spojte k sobě, ruce natáhněte směrem ke stropu, s výdechem zatněte břišní svaly a vytáhněte se za rukama tahem (ne švihem) směrem vzhůru, stlačte nahoře břišní sval na sekundu a s nádechem si lehněte zpět na lopatky, ruce stále natažené. Lze si cvik ztížit i tím, že současně natáhnete i nohy. Proveďte 3 série, 12 – 15 opakování. Postupně můžete přidávat opakování.

3. Zkracovačky se současně zvednutou pánví – lehněte si na záda, pokrčte kolena, ruce si položte zkřížené na hrudník, nadzvedněte horní část trupu a zároveň zvedněte pánev a stlačte zadeček ve vrchním bodě, 3 vteřiny podržte a položte se zpět, proveďte 3 série, 12 –15 opakování.

4. Zkracovačky do boku na šikmé břišní svaly – lehněte si na záda, pokrčte kolena, zvedněte horní část trupu a ruce mějte podél těla ve výšce nad kotníky, pohybujte ze strany do strany, jako byste se chtěla pokaždé dotknout jednoho a poté druhého kotníku, pohyb je prováděn v částečném rozsahu, kdy stlačíte šikmý břišní sval. Proveďte 3 série, 20 opakování na každou stranu, poté můžete přidávat opakování.

5. Přítahy kolen k hrudníku – sedněte si na zem a ruce položte za sebe a opřete se o ně. Mírně zakloňte trup a nohy mějte pokrčené a ve vzduchu tak, aby tato pozice připomínala tvar písmena V. Přitáhněte kolena k hrudníku. Smršťujte svaly jakýmsi sbalováním břicha, čili se malinko přitáhne hrudník k pánvi. Proveďte 3 série, 12 – 15 opakování.

6. Nůžky – lehněte si na záda, rukama se podepřete. Zatněte břišní svaly a zvedněte nohy od podložky, bedra zůstávají stále přitisknutá k zemi! Nohama kmitejte ve vzduchu nahoru a dolů. Jakmile ucítíte, že už nejste schopné udržet záda v oblasti beder přitisknutá k podložce, povolte. Proveďte 3 série, opakování tolik, kolik zvládnete. Trenérka Míša však dodává, že když chtějí mít ženy perfektně vytvarované bříško, tak to není ani tak o cvičení, jako hlavně o stravě. Tak na to si dámy dejte také pozor.

Příště čtenářkám fitness trenérka Míša poradí, jak mít dokonale vypracované a zpevněné nohy bez celulitidy.

Související články

Další články