Trendy tagy očkování Covid Výměna manželek 2021 Extra Host (pořad) Čauky lidi

Nejnovější kauzy

Prase sebrali z gauče: Autorka legendární reklamy promluvila pro eXtra.cz

Zdroj: youtube.com
+ Další 2 fotografie
legendární reklama
Vánoční reklama na Kofolu s malou šišlavou holčičkou a prasátkem se vryla pod kůži snad každému z nás. Je to až k neuvěření, že od vzniku reklamy uběhlo dlouhých patnáct let. Reklama se stala kultovní záležitostí a objevuje se v televizi každý rok na Vánoce. Žádná jiná reklama nezaznamenala tak dlouhodobý a velký úspěch u diváků, jako právě tato. Autorka reklamy Bára Novotná prozradila pikantní detaily, které jste nemohli tušit.

Vánoce v Česku se už dlouhých patnáct let neobejdou bez legendární reklamy na Kofolu. Ač lidé ve většině případech na reklamy nadávají a nemají je rádi, tuhle si doslova zamilovali. Tenhle reklamní spot zkrátka navozuje příjemnou atmosféru Vánoc, je vtipný a vše do sebe perfektně zapadá.

Většina lidí si myslí, že natáčení takové reklamy zabralo hodně času. Autorka reklamy Bára Novotná se nechala slyšet, že samotné natáčení reklamy trvalo pouhé dva dny. A jak vůbec vznikl samotný nápad?

„Jednoduše. Úkol zněl jasně. Vánoční reklama pro Kofolu. Vycházeli jsme z propozice, když ty naše pravé české Vánoce miluješ, není co řešit, takže se nabízel nějaký problém jako spálené cukroví atd. a mě napadlo prasátko, které vytrestá zloděje,“ popisuje autorka, jak to vlastně všechno vzniklo.

Samotný nápad nebyl to nejtěžší a kupodivu ani realizace. Opravdu nejtěžší bylo ukočírovat holčičku a prasátko. „S dětmi a zvířaty to je nejtěžší. Tohle prasátko nebylo navíc divoké a bylo zvyklé ležet doma na kanapi u svého majitele. Takže když vidělo les, bylo z toho dost v šoku. Navíc byl všude umělý sníh. Na chvíli se splašilo, uteklo a trucovalo, ale naštěstí to zachránily dobroty z cateringu. Prasátko ani moc neběhalo. Spíše se jen tak ploužilo. Takže se běh prasátka a úprk tatínka musel natáčet zvlášť,“ vzpomíná.

Samotná reklama se natáčela kousek od Benešova a v celé Evropě tehdy nebyl sníh, takže se musel používat umělý. „Natáčení bylo pohodové, ale než jsme s kolegou přesvědčili klienta i ostatní z agentury, že tenhle spot bude pecka, tak to byl teda proces. Nápad se nelíbil a klient si přál stále nové a nové nápady. Prasátko si vlastně vybral z nouze, ale my věděli, že to bude pecka.“

Reklama na Kofolu měla běžet v televizi rok, maximálně dva. Nikdo nepočítal s tak velkým úspěchem. Všechno do sebe perfektně zapadlo. Nápad, výběr holčičky, kterou když autorka viděla na castingu, bylo jí okamžitě jasné, že tahle je ta pravá.

Související články

Další články