Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

Otřesný personál, červi v toustech a hromada zrušených letů: Lidé kydají špínu na Travel Service

S Travel Servicem dostanete s jídlem i červa.
Zdroj: Facebook
Poslední dobou se některým aerolinkám moc nedaří. Některé lety mají zpoždění, jiné jsou úplně zrušené. Může za to převážně počasí nebo technické problémy. Letecká společnost Travel Service však mnohdy důvod ani neudá, a to není zdaleka všechno, za co by si měla sypat popel na hlavu. Přinášíme vám ty nejbizarnější stížnosti zákazníků, které stojí za to si přečíst.

Letecká společnost Travel Service, a. s., která provozuje lety pod obchodní značkou Smart Wings, má poslední dobou co dělat, aby vyřešila všechny stížnosti rozčílených zákazníků... I když podle následujících recenzí je zjevně tak moc neřeší. Přečtěte si ty nejšílenější komentáře, na kterých lze vidět, do jak bezvýchodných situací se můžete s Travel Service dostat.

1. Let do Gran Canaria měl 20 min. zpoždění, ale to jídlo, co nabízíte, bych nedal ani psovi!! Dám Vám radu, raději nedávejte nic. Výmluva, že v BA737-900 kvůli místu nemáte troubu, a proto servírujete studený jídlo a následně z “technických důvodů” nebyla ani káva. Tragédie!!! 4,5 hod. let a služby totální zero, a to pominu evidentně otrávenou stevardku Alžbětu, kterou ta práce evidentně baví.

2. Bohužel jsem měla tu čest ochutnat kuřecí sendvič letu Praha - Gatwick. Nejen že byl celý rozmočený, narvaný košťálem od čínského zelí za rovných 100 korun, ale co mě dostalo nejvíce, byl červ na ubrousku, který jsem dostala se sendvičem. Letuška zareagovala pouze slovy ''Ježiši',' vzala obal a odešla. Takový servis je přece neakceptovatelný!

3. Pokud bude možnost volby, určitě už s touto společností nepoletíme. Cestovali jsme s malým dítětem a jaksi nám zapomněli naložit do letadla kočárek! Všechny rodiny byly bez kočárku a do noci s unavenými dětmi jsme museli vyřizovat reklamace. Opravdu super dovolená. S malým dítětem a bez kočárku. Měli nás další den kontaktovat, ale nic se nedělo, žádná omluva, no prostě nic. Až třetí den naštěstí přicestoval kočárek na hotel. Nechápu, jak se může stát, že společnost zapomene naložit x kočárků.

4. Let byl zrušen na poslední chvíli bez udání důvodu. Travel Service absolutně nereaguje. Na žádost o kompenzaci přes jejich formulář nikdo neodpovídá. Jediné plus vidím v tom, že je v ceně letu kufr, nicméně při pátrání po kontaktním e-mailu, který nejde nikde dohledat, jsem zjistila, že rušení letů je něco jako jejich poznávací značka. Víckrát s nimi nepoletím, za ty nervy, kdy si koupíte letenku dva měsíce dopředu a nakonec narychlo hledáte let u konkurence pár dní před odletem, mi to vážně nestojí.

5. To, že letušky byly více méně převážnou dobu letu za zataženým závěsem, je ještě v pořádku. Asi si chtěly pokecat. Po 40 min. po vzletu odhrnula letuška závěs a začala roznášet rozlívanou vodu na tácu v plastových kelímcích. To jako vážně? Bůh ví, odkud ta voda byla. Asi po hodině letu, kdy stále neztlumili světla v letadla, jsem se pokusila usnout. O půlnoci to šlo, ale to, že nám celý noční let svítila světla do očí, bylo dost nepříjemné. Letušky taky bez zájmu. S touto společností už nikdy!!

6. Kdo zažil, už nechce více, hrůza, děs, nepříjemný personál, a vše začalo tím jejich snižováním nákladů, konec prodeje běžných nápojů, konec podávání jídla během letu. Letušky a stevardi jsou otrávení, naštvaní, nemají co dělat a nebaví je to, sedadel do letadla nacpáno, co to jen jde.

Související články

Další články

Nejnovější kauzy