Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Miloš Jakeš koronavirus Extra Host (pořad) Počasí

Nejnovější kauzy

Spadla klec: Nela Slováková lhala zákazníkům o rouškách, oficiální zpráva laboratoře jako důkaz

Zdroj: archiv
+ Dalších 23 fotografií
výsledky
Nela Slováková (30) se potýká s velkými problémy ohledně prodeje svých roušek. Od začátku prodeje nedostatkového zboží tvrdila potenciálním zákazníkům, že její roušky jsou mnohem účinnější než obyčejné bavlněné, které je naopak absolutně neochrání. Testy roušek provedené na Technické univerzitě v Liberci ovšem mluví jasně. Roušky z eshopu hvězdičky reality show jsou stejně účinné jako ty bavlněné.

Brněnská podnikatelka Nela Slováková (30) od počátku prodeje svých roušek tvrdí, že jsou mnohem účinnější než ty obyčejné bavlněné a dokonce potenciální zákazníky několikrát upozorňovala, ať se běžným rouškám vyhnou.

„Jedna důležitá věc. Prosím vás nenaleťte nikomu, kdo se vám bude snažit prodat obyčejnou textilní roušku. Protože klasická textilní rouška je vám úplně k ničemu,“ snažila se přesvědčit spotřebitele.

Pokud si nějaké trdlo myslí, že ušitá rouška doma na stroji zachrání nebo pomůže, tak nepomůže. Ani trošku. Rouška ušitá z domácího trička vám bude k ničemu,“ dodala posměšně podnikatelka.

Oficiální zpráva mluví jasně

Redakce eXtra.cz roušky z eshopu Nely Slovákové objednala a nechala je podrobit analýze na Technické univerzitě v Liberci. "Podle výsledků je patrné, že ani kontrolní, ani látka s aktivním stříbrem nevykazovala rozdíl, a tudíž nebyla prokázána její antibakteriálnost. Z tohoto lze usuzovat, že textilie s aktivním stříbrem neobsahovala žádné částice stříbra nebo tyto částice nebyly pevně vázány na textilii a již se v aktivní vrstvě nevyskytovaly.“

Do galerie se můžete podívat na oficiální protokol vydaný Technickou univerzitou v Liberci.

ZDE OFICIÁLNÍ PROTOKOL

Kdo koho uvedl v omyl?

Zatím nezodpovězenou otázkou zůstává, kdo koho uvedl v omyl. Klamala snad Nela Slováková své zákazníky vědomě? Nebo se snad podnikatelka a hvězdička reality show stala sama obětí podvodu? Nela se několikrát a opakovaně na sociálních sítích dušovala, že její roušky skutečně proti mikroorganismům působí. V tomto případě je ale jasné, že koncový zákazník byl uveden v omyl na základně klamavé reklamy na Instagramu Nely Slovákové. Kdo tedy v tomto případě ponese vinu a zodpovědnost?

Související články

Další články