Trendy tagy Čauky lidi Hubnete s nami Co ste hasiči Tokio 2020

Nejnovější kauzy

Je to potvrzeno: PENNY je nejpřátelštější k seniorům

Zdroj: PENNY
Přátelský obchod

Zdravému a mladému člověku se to může zdát tak snadné. Přijde do obchodu, vezme si vozík nebo košík, nakoupí si co potřebuje a jde domů. Pro lidi vyššího věku nebo se zdravotním postižením může však být i obyčejný nákup velký adrenalin.

Seniorská občanská společnost z. s. Prachatice za podpory Krajského úřadu Jihočeského kraje proto před časem uspořádala soutěž „Obchod přátelský k seniorům a osobám se zdravotním postižením“. Vítězem se stala prodejna PENNY Novohradská v Českých Budějovicích. Obchod byl nejlépe hodnocený z celkových 27 soutěžících v kategorii supermarketů.

Porota hodnotila obchody v rámci osobních návštěv, formou anket porovnání cenové úrovně a fiktivních nákupů srovnatelných položek v průběhu let 2019 a 2020. „Zjišťování cenové úrovně jsme doplnili fiktivním nákupem o čtrnácti položkách. Výsledky byly velmi podobné. Na cenách většině seniorů pořád záleží, ale více než dříve se zajímají i o kvalitu a původ potravin. Kromě ceny jsme hodnotili dalších sedm kritérií. Dostupnost veřejnou dopravou, sortiment, zejména pokud jde o dietní potraviny, ochotu personálu, pohodlí při nákupu, možnost vrátit zboží, správné označení cenami a zvláštní výhody pro zákazníky,“ popsala hodnocení Blažena Frcalová ze Seniorské občanské společnosti.

Kvalitní a pohodlný nákup

Na seniory myslí v PENNY dlouhodobě, třeba tím, že společnost přispělo více než třemi miliony, a i jinak spolupracuje s Nadací Krása pomoci, která se o seniory stará. A při modernizaci prodejen v Plzni v předminulém roce zase obdržela dar místní Městská charita.



„Každé takové ocenění nebo výsledek, který navíc vzniká na místní úrovni, tedy od lidí, kteří v místě skutečně žijí a denně naše obchody navštěvují, je pro nás potvrzením toho, že děláme svoji práci dobře, a že naplňujeme to, co je naším cílem, tedy být dobrým, vstřícným a přátelským sousedem. Právě senioři a osoby se zdravotním postižením jsou lidé, kteří potřebují blízkost, snadnou dostupnost a mít možnost nakoupit kvalitní a cenově výhodné produkty, a to je to, co nabízíme,“ okomentoval výsledek soutěže manažer komunikace PENNY Tomáš Kubík.

PENNY obecně na dostupnost prodejen klade důraz dlouhou dobu a cílem společnosti je umožnit každému, aby si mohl kvalitně a pohodlně nakoupit - vyplňovat prázdná místa na mapě České republiky, zkracovat vzdálenosti, nabízet za výhodné ceny nejkvalitnější produkty s důrazem na české a lokální dodavatele.

Související články

Další články