Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Bohuš Matuš koronavirus Extra Host (pořad) Počasí

Nejnovější kauzy

Neuvěříte, jak je to jednoduché! 3 dietní tipy od Kim Kardashian, na které by vsadila svůj velký zadek!

+ Další 4 fotografie
Kim Kardashian je známá pro svou dokonalou postavu. Vosí pas, pořádný zadek a vnady. Jenomže se nenechte mýlit, i takováhle hvězda řeší stejné trable s postavou jako většina z nás. Po prvním těhotenství shodila přes dvacet kilo! Po druhém se jí podařilo zhubnout neuvěřitelných třicet jedna! Ne, také nevíme, kam to dala, ale pokud si myslíte, že za tím stojí tým specialistů, jste na omylu! Její dietní plán je poměrně jednoduchý!

Výživovou poradkyní Kim Kardashian (36) není nikdo jiný než odbornice na slovo vzatá Colette Heimowitz, viceprezidentka společnosti Atkins, která se zaměřuje na tzv. Sugar gaps. Jednoduše si dáváte pauzu od cukru. Sice to zní trochu honosně, ale princip je úplně jednoduchý. Než začnete panikařit, že nesmíte pozřít ani náznak cukru, hoďte se do klidu. Trik je v tom, nekonzumovat ho příliš. 5 gramů na porci jídla vám bude bohatě stačit! A pokud se budete držet i těchto tří pravidel, budete mít co nevidět postavičku ham ham!

1. Dopřávejte svému tělu dostatek proteinu

V očích mnohých žen je protein sprosté slovo, které znamená, že přiberete, a to asi nechcete. Takže si to ujasníme! Protein je kámoš! Je to výživa pro svaly, které se díky němu regenerují po náročném cvičení. Ne, svaly se vám z proteinů nezvětší samy o sobě! Pokud cvičíte, nenabíráte svalovou hmotu, naopak měníte tuk na svaly, popřípadě tuk shazujete. Takže jestli si myslíte, že když vypijete proteinový shake po tréninku v posilovně a stane se z vás Schwarzenegger, tak jste vedle jak ta jedle! Musela byste denně sníst půlku krávy, aby vám ty svaly takhle narostly. Dle Kim je ideální dávka proteinu v jednom jídle asi sto gramů a věřte, že z toho se vám svaly pouze hezky obnoví, nikoliv napumpují.

2. Nezapomínejte na vlákninu!

Pamatujte si, že vláknina je také kámoš! Je pro naše tělo stejně důležitá jako protein a v kombinaci se sacharidy se nemůže stát nic zlého. Měla by mít na vašem jídelníčku stále místo! Je to totiž zdroj energie zadarmo a váže na sebe vodu, takže dodá pocit zasycení. Myslete na to, až zase budete chtít zahnat malý hlad něčím naprosto nezdravým. Kim v takových chvílích sáhne po ovesných vločkách s ovocem.

3. Zapojte zdravé tuky

Tuky, tuky, tuky! Věčné téma pro mnoho žen! Ne, určitě byste se neměla narvat sklenicí burákového másla, ale avokádo denně vás opravdu nezabije. Zahrnutí olivového oleje by mělo být na denním pořádku. Pokud si například děláte ovocno-zeleninovou šťávu a zakápnete ji oliváčem, docílíte toho, že se vám vitaminy v těle rozloží mnohem rychleji. Díky zdravým tukům budete mít hezčí pleť, nehty, vlasy a dost možná i vnitřek vašeho těla.

No vidíte, žádná věda, nic, co byste nevěděli, jen jste možná nevěděli, že takhle hubne Kardashianka. A když je Kim vyloženě v hubnoucím programu, utne příjem uhlohydrátů na polovinu. Spočítejte si, kolik sacharidů zkonzumujete za den, a utněte to v půli. Když Kim hubne, konzumuje maximálně sto gramů za den. A nezapomeňte, že nejen to, co se tváří sladce, obsahuje cukr. Takový běžný bagel totiž obsahuje až třináct lžiček cukru. O sladkokyselé omáčce, která jich obsahuje až 40, ani nemluvíme. Sečteno a podtrženo, hlídejte si příjem, ale určitě se ho nebojte!

Související články

Další články