Někteří mají Valentýna plné zuby! Tak Kaufland vysvětluje kampaň se srdcem, která dráždí Česko
Nehumánní, odporné, ponižující a spousta dalších výrazů se objevila v reakci na reklamní kampaň společnosti Kaufland, který uveřejnil slevu na vepřové srdce, u níž je napsáno: „Láska je jako bonboniéra plná čokolády. Nejdřív je sladká a pak se vám z toho zvedne kufr.“
Většina zákazníků je pěkně naštvaná. Kampaň se jim nelíbí. Co jim obchodní řetězec vzkazuje?
„Letos na Valentýna bychom rádi podpořili i ty, kteří mají Valentýna plné zuby, považují jej za nesmyslný svátek. Kromě standardního sortimentu máme letos na Valentýna v nabídce také vepřové srdce. Naše vepřové srdce je ale tvrďák, nepotrpí si na žádné zamilované vrkání a letos nám tak trošku řádí na našem webu, Facebooku i dalších kanálech. Mrzí nás, že jsme se Vám touto kampaní netrefili do vkusu, snad se nám to podaří příště,“ vzkazuje Kaufland na svém Facebooku.
Michael je manipulátor, tvrdí Aneta ze Survivoru. Po zradě ho vyškrtla ze svého života
Související články

Kdy si poslední dny roku 2024 nakoupíte? Otevírací doba obchodů na Vánoce a Silvestra

Jak bude otevřeno 28. října: Na Den vzniku samostatného Československa se na nákup nevydávejte

Otevírací doba 8. května: Na Den vítězství si udělejte zásoby. Leckde si nenakoupíte

Otevírací doba 28. září: Supermarkety na Den české státnosti zůstanou až na výjimky uzavřeny

Ohavný útok na Ukrajince: Obvinili je z pobodání chlapce v Kauflandu, byla to sprostá lež

Otevírací doba 8. května: Seznam obchodů, kde si na Den vítězství nenakoupíte

Otevírací doba 1. a 8. května: Kde si na Den vítězství nakoupíte a jak je to na Svátek práce
