Nechce se vám do obchodu? Díky online službě seženete potraviny i oblečení na jednom místě

Značka F&F poprvé vstoupila na trh oděvů v roce 2000 ve Velké Británii. Její speciální kolekce si rychle získali oblibu u zákazníků, kteří s povděkem kvitovali dostupnost širokého sortimentu oblečení přímo na blízkých prodejnách řetězce Tesco. Nabídka F&F přitom pokrývá potřeby všech spotřebitelských kategorií, a tak mezi jejich produkty najdeme oblečení pro muže, ženy, děti i kojence.
Hlavní výhodou i neprolomitelným standardem je cenová dostupnost, která jde ruku v ruce s využíváním kvalitních materiálů, reagováním na nejnovější módní trendy i vysokými nároky na výrobu, která probíhá pouze v těch továrních závodech, kterým mezinárodní inspektoři přiřkli pozitivní reference z hlediska zdravotní i sociální odpovědnosti. Součástí prodejen Tesco na českém území se produkty F&F staly v roce 2008, a nedlouho poté se z F&F stal brand globálních rozměrů s téměř 800 prodejnami po celém světě.
Není velkým překvapením, že se Tesco rozhodlo začlenit produkty F&F do nabídky jejich úspěšné a rozsáhlé online nákupní platformy Tesco online nákupy. Klienti si tak nově budou moci vybrat z vybraného F&F sortimentu, který zahrnuje především věci každodenního a celoročního nošení. „Zákazníci mají na výběr např. z dupaček, spodního prádla, čepic nebo ponožek. V této chvíli nabízíme 238 produktů a v dalších měsících plánujeme sortiment ještě dále rozšiřovat,“ přibližuje obchodní strategii Věra Szabó, manažerka internetového prodeje společnosti Tesco. Podle Szabó je největší zájem o zboží určené pro kojence. Dle statistických dat Tesco je internetová služba nejčastěji využívána matkami s malými dětmi.
Služba Tesco online nákupy je vlajkovou lodí společnosti. Na českém online trhu byste pouze stěží hledali nějakou podobně masivní alternativu. Dostupnost zaručuje více než 5 milionům zákazníků, kterým nabízí nákup z více než 21 tisíc produktů. Zákazníci služby rádi využívají, což vyplývá i ze spotřebitelských statistik společnosti Tesco.
Dle exkluzivního průzkumu čítá průměrný nákup potravin českého spotřebitele na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejčastější zboží velkoobjemové položky, jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny, a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.
Dobrou zprávou bezpochyby je, že Tesco nadále pracuje na rozšiřování dostupnosti služby Tesco online nákupy i do českých regionů. Od loňského roku tak mohou online nakupovat i zákazníci na Hané (okolí Prostějova, Olomouce a Přerova) či v jižních Čechách (okolí Českých Budějovic, Českého Krumlova a Třeboně). Jedinou vadou na kráse tak zůstává nutnost navštívit kamennou prodejnu v případě, že jste během nákupu sortimentu F&F chybně odhadli velikost. Musíte tak učinit během prvních 190 dnů ode dne nákupu.
Michael je manipulátor, tvrdí Aneta ze Survivoru. Po zradě ho vyškrtla ze svého života
Související články

Těžko přístupný terén nebo zdravotní omezení? Dnes si můžete nakoupit z pohodlí domova kamkoliv po Čechách

Průzkum i data potravinářů mluví jasně - Největšími plýtvači jídla jsou domácnosti na sídlištích!

Dobro v nákupním košíku: jak se můžete zapojit do charitativní sbírky během nákupu?

Máte kila navíc a nevíte, co na sebe? Baculka Aneta vám pomůže!
