Trendy
Ano, šéfe! Zrádci 2025 Love Island 2025 Filip Turek

Nákupy v karanténě: Co Češi sháněli kromě antibakteriálních gelů a mýdel? Budete překvapeni!

Nákupy v karanténě: Co Češi sháněli kromě antibakteriálních gelů a mýdel? Budete překvapeni!
Zdroj: Albert
Komerční prezentace
Nouzový stav je za námi, proto můžeme začít hodnotit. Supermarkety byly na začátku karantény jediným místem, kde se dalo nakoupit vše pod jednou střechou. A přiznejme si, že košíky ze strachu z nedostatku přetékali i nám. Co se v nich objevovalo nejčastěji?

Supermarkety a hypermarkety prožívaly v posledních týdnech obrovský zájem zákazníků o drogistické zboží. Ne každý z nich byl však na takový atak připraven a měl dostatek toaletního papíru, barev na vlasy, zubních past nebo krémů na ruce.

Extrémní zájem o barvy na vlasy

„Za období od března do poloviny dubna zákazníci v našich obchodech nakoupili o téměř čtyři desítky procent více barev na vlasy v porovnání s obdobím před zavedením karanténních opatření,“ prozradila čísla Michaela Slámová manažerka segmentu kosmetiky obchodů Albert. O desetinu se pak zvedl i prodej vlasové kosmetiky.

Osobní hygiena na vzestupu

Velkých prodejů docílil i segment osobní hygieny. Lidé ve velkém řešili především hygienu rukou, což se samozřejmě odrazilo především na prodeji antibakteriálních gelů a mýdel.

„Také u mýdel došlo ke zřetelnému navýšení prodaných kusů. Zejména u tekutých, kde se jednalo o více než stoprocentní růst oproti běžnému dni,“ doplnila Slámová.

Nezapomnělo se na hydrataci

Vedle antibakteriálních přípravků pak samozřejmě šel ruku v ruce prodej krémů na ruce, ten stoupl téměř o polovinu. Naše pokožka byla totiž častým mytím vysušená a bylo třeba ji intenzivněji hydratovat.

Tyto výsledky opět ukazují, že Češi jsou národem podnikavým a zavřená kadeřnictví či kosmetické salóny vyřešili po svém. Udělali si je prostě doma!

Dokonalá past ve Zrádcích. Mia se neštítí ničeho, obelstila dalšího obětního beránka

Související články

Další články

Nejnovější kauzy