Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy koronavirus Extra Host (pořad) SuperStar 2020 Počasí

Nejnovější kauzy

Nákupy v karanténě: Co Češi sháněli kromě antibakteriálních gelů a mýdel? Budete překvapeni!

Nákupy
Nouzový stav je za námi, proto můžeme začít hodnotit. Supermarkety byly na začátku karantény jediným místem, kde se dalo nakoupit vše pod jednou střechou. A přiznejme si, že košíky ze strachu z nedostatku přetékali i nám. Co se v nich objevovalo nejčastěji?

Supermarkety a hypermarkety prožívaly v posledních týdnech obrovský zájem zákazníků o drogistické zboží. Ne každý z nich byl však na takový atak připraven a měl dostatek toaletního papíru, barev na vlasy, zubních past nebo krémů na ruce.

Extrémní zájem o barvy na vlasy

„Za období od března do poloviny dubna zákazníci v našich obchodech nakoupili o téměř čtyři desítky procent více barev na vlasy v porovnání s obdobím před zavedením karanténních opatření,“ prozradila čísla Michaela Slámová manažerka segmentu kosmetiky obchodů Albert. O desetinu se pak zvedl i prodej vlasové kosmetiky.

Osobní hygiena na vzestupu

Velkých prodejů docílil i segment osobní hygieny. Lidé ve velkém řešili především hygienu rukou, což se samozřejmě odrazilo především na prodeji antibakteriálních gelů a mýdel.

„Také u mýdel došlo ke zřetelnému navýšení prodaných kusů. Zejména u tekutých, kde se jednalo o více než stoprocentní růst oproti běžnému dni,“ doplnila Slámová.

Nezapomnělo se na hydrataci

Vedle antibakteriálních přípravků pak samozřejmě šel ruku v ruce prodej krémů na ruce, ten stoupl téměř o polovinu. Naše pokožka byla totiž častým mytím vysušená a bylo třeba ji intenzivněji hydratovat.

Tyto výsledky opět ukazují, že Češi jsou národem podnikavým a zavřená kadeřnictví či kosmetické salóny vyřešili po svém. Udělali si je prostě doma!

Související články

Další články