Zničená Meghan Markle. Neunesla drsnou kritiku, sesypala se a propukla v pláč
Meghan Markle (42) měla se svou novou lifestylovou značkou American Riviera Orchard velké plány. Začátkem tohoto roku vydala limitovanou kolekci džemů, jenže jak informoval web Y! Entertainment, značka se dočkala spíše negativního přijetí. A právě to Meghan naprosto rozrušilo a nechyběly ani slzy.
Po ne zrovna úspěšné herecké kariéře a totálním debaklu u britské královské rodiny se Meghan Markle rozhodla, že začne podnikat. Na začátku tohoto roku dala vzniknout lifestylové značce American Riviera Orchard, přičemž v březnu společnost založila také instagramový profil.
Nic nového na sociální síti ani oficiální stránce však doposud nebylo zveřejněno. Vypadá to, že je Meghanina značka stále ještě v plenkách. Podle informací webu Y! Entertainment ale Meghan již uvedla na trh jahodové džemy s logem značky, které se však nedočkaly přívětivého přijetí.
Kritika džemů
Dle britského experta na královskou rodinu Richarda Quinna byla vévodkyně ze Sussexu zasažena kritikou, která se na džemy snesla. „Meghan plakala, když byla značka uvedena na trh a její nový džem byl vzápětí široce zesměšňován, že je drahý. Nyní je Meghan v bodě, kdy si myslí, že cokoliv, co udělá, bude nespravedlivě kritizováno,“ uvedl podle webu Mirror.
Princ Harry i Meghan Markle mají podle Quinna pocit, že si ji lidé nespravedlivě dobírají. „Je obzvláště citlivá na jakoukoliv kritiku jejího luxusního životního stylu v USA. Z jejího pohledu je to něco, co je třeba obdivovat, a ne kritizovat,“ dodal.