Lidl řeší velký problém: V polském salámu, který prodával, bylo málo masa!
Státní zemědělská a potravinářská inspekce objevila v Lidlu falšovaný kabanos polské výroby pod privátní značkou řetězce. V salámu mělo být osm gramů masa, ale skutečnost byla taková, že tam nebyl ani gram, sdělil v tiskové zprávě mluvčí inspekce Pavel Kopřiva.
Na 100 gramů hotového výrobku se mělo podle informací na obale použít 150 gramů vepřového masa a osm gramů hovězího. „Informace na obalu tak klamala spotřebitele ohledně skutečného složení potraviny,“ řekl Kopřiva.
„Tuto informaci o výrobku Pikok Kabanosy jsme obdrželi ve čtvrtek, jde o produkt s datem minimální trvanlivosti do 12. 2. 2019 a v této chvíli už není v prodeji. Případ budeme neprodleně řešit přímo s dodavatelem a rozhodně z něj vyvodíme důsledky,“ uvedla ve vyjádření Lidlu tisková mluvčí Zuzana Holá.
Lidl patří mezi jeden z nejoblíbenějších potravinových řetězců a tato nemilá událost mu může velmi ublížit. Většina lidí nakupuje v Lidlu právě proto, že řetězec nabízí kvalitnější potraviny než ostatní.
Související články

Plastický chirurg Měšťák se přišel rvát za Cimického: Vím, čeho jsou ženy schopné, tvrdí

Vražda lékaře v Polsku: Útočník ho pobodal v čekárně, už mu nebylo pomoci

Evropa ve strachu: Vycouvá Trump z vyjednávání s Ruskem? Kyjev se připravuje na nejhorší

Krvavé řádění v Británii: Čtrnáctiletá dívka kvůli slávě pobodala dvě učitelky a spolužáka
