Nela Slováková se před lety proslavila v reality show Hotel Paradise. Už tam měla pořádně proříznutou pusu a nenechala si nic líbit. Ještě větší šok způsobila, když celou show vyhrála a odnesla si pohádkou výhru, díky které si nechala udělat silikony a začala podnikat.

Kromě toho, že má Nela velmi úspěšný Instagram, který jí zajišťuje velmi dobrou spolupráci, tak má svůj butik s plavkami. A právě její podnikání se stalo předmětem vášnivé diskuse na sociálních sítích, kde jsou lidé přesvědčeni o tom, že Nela je zákeřná ženská, která nezvládá konkurenci.

„Co myslíte, je v pořádku, aby známý člověk, který má svou značku plavek, házel špínu na konkurenci a vymýšlet si lži? Nejsou lepší způsoby, jak se vypořádat s konkurencí? Např. inovace, nové zajímavé nabídky pro zákazníky apod?“ nadhodila téma jedna z dívek a přidala ke svému komentáři fotku, kde se Nela vysmívá konkurenčním plavkám.

Pod příspěvkem se rozmohla dlouhá debata na téma chování Nely Slovákové a rozhodně to není nic pěkného. „Nela je rádoby celebrita a myslí si, jak má patent na vše. U výrobců plavek očerňuje všechny, pořídila si růžové auto, a když nějaké jiné potká, tak hned fotí na IG s výsměchem, jak se všichni opičí. A spoustu dalších věcí. Plavky dodává s velkým zpožděním a je hrubá na zákazníky i konkurenci. Měl by se konečně najít někdo, kdo si to nenechá líbit,“ zní jeden z mnoha komentářů.

A ostatní, jak je vidno, jenom souhlasí. „Určitě by se jim vyplatilo, kdyby se holky daly dohromady a oznámení podaly hromadně,“ shodují se hromadně komentující dámy na tom, že taková situace se musí řešit.

Otázkou zůstává, zda je tohle jen cílený útok na Nelu, nebo se silikonová podnikatelka utrhla z řetězu a její chování přesahuje únosnou mez. Ať je to tak či onak, tak ne nadarmo se říká Na každém šprochu, pravdy trochu.