Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Jana Paurová Extra Host (pořad) Počasí Bohumín

Nejnovější kauzy

LHÁŘKO! Zpověď ženy, kterou teď nesnáší Dan Hůlka a kritizuje i Kateřina Brožová

Zdroj: reprofoto TV Relax, Profimedia.cz
+ Dalších 10 fotografií
Za pár dnů se v centru Prahy měla konat velká společenská událost. Mělo dojít k premiéře dlouho připravovaného muzikálu Robinson autora Zdeňka Hrubého, v němž se chystali zazářit Dan Hůlka (49) s Kateřinou Brožovou (50) nebo Miroslavem Etzlerem (53). Místo toho všichni včetně hvězd skončili na dlažbě. Redakce eXtra.cz mluvila se ženou, které za to mnozí nadávají!

Divadlo Hybernia, kde se mělo hrát, rozvázalo spolupráci s producentkou díla Emou Krahulíkovou, a to kvůli tomu, že mu dlužila horentní sumu za nájemné. K tvrdé kritice se pak přidali i Dan Hůlka nebo Kateřina Brožová (50).

Krahulíková přiznává, že za nájem fakt visí čtyři miliony, ale jinak z likvidace díla obviňuje divadlo! „Je to smutná situace, dostala jsem se do finančních potíží. Ale nikdy jsem neměla úmysl někoho poškodit a naopak jsem udělala vše pro to, aby se Robinson hrát mohl. Muzikálů ale už zkrachovalo hodně, i nedávno. Však se poptejte mezi herci. Proč jsem teď na pranýři jenom já? Za co? Že jsem udělala jedenáct úspěšných muzikálů, odehrála sedm set představení v Hybernii, zaplatila jim padesát milionů za nájem? Pravda, čtyři miliony jsem zůstala dlužná, ale za to, že se připravený muzikál neodehraje, nemůžu. To divadlo,“ uvedla Krahulíková.

„Chápu, že se mnou přestali mít trpělivost. Problémy začaly před rokem a půl, kdy mi jedna velká produkce nezaplatila 1,5 milionu. Navíc do divadla nastoupilo nové vedení. Do té doby jsem mohla zaplatit vždy po odehraném představení, nový ředitel Michal Mückstein ale trval na tom, abych platila dopředu. Tím pádem jsem ale nemohla hradit staré dluhy. Kromě toho se totiž navíc rozhodli sami produkovat a místo devíti termínů v měsíci mi zůstaly jen dva, takže jsem už vůbec neměla šanci vybrat prachy na splátky. Přesto mě tam rok a půl nechali hrát. Týden nás nechali zkoušet. Mohli mě vyhodit už měsíc předem, místo toho muzikál zazdili deset dní před premiérou,“ nechápe producentka, která si rozhodně nemyslí, že by byla nějaký zločinec.

Muzikál je připravený, scéna hotová, kostýmy také, herci chtějí hrát. Osmdesát procent z nich mi potvrdilo, že počkají, až se najde nový prostor. Nikdo mi do očí neřekl, že končí. A to dokonce ani hysterický Hůlka, který na mě na schůzce v divadle nepochopitelně začal řvát, že jsem lhářka a podvodnice. Vyčítal mi, že jsem za poslední měsíc nevyplatila honoráře. U některých lidí se mi to opravdu poprvé za šest let stalo. Chci to doplatit, ale nevím momentálně z čeho, když mě v Hybernii takhle odstřihli,“ diví se Ema.

A přidává vysvětlení, proč je podle ní vinno vedení divadelního stánku. „Respektovala jsem, že už se mnou neměli trpělivost. Proto jsem přivedla nového producenta s tím, že já odejdu a on to převezme,“ vysvětluje a pokračuje.

„Měl u sebe tři sta tisíc na zaplacení nájmu divadlu, chtěl doplatit kostýmy a scénu. Ale oni ho nesmyslně odmítli. Já se chtěla zachovat slušně, aby netrpěli diváci, muzikál a herci, ale vedení to nechtělo. Sami začali produkovat, podle mě se zvláštně zachovali z důvodu, že se báli. Robinson se fakt povedl, tak možná měli strach, že by ohrozil ten jejich nově vznikající kus. Za mě ale nebyl jediný důvod vyrazit dveře s novým producentem, navíc s penězi v kapse. Dobrovolně se tím připravili o dva miliony za nájem za naplánovaná představení,“ dodala Ema Krahulíková s tím, že muzikálovému divadlu se i přes krach bude věnovat dál.

Související články

Další články