Trendy tagy Simona Krainová očkování Covid Výměna manželek 2021 Extra Host (pořad)

Nejnovější kauzy

LEO Express slaví pět let. Představil nové logo i technologické novinky chatbot a palubní portál

Zdroj: oficiální zdroj
LEO Express oslavil pět let od zahájení provozu. Od doby, kdy v roce 2012 vyjely první vlaky soukromého dopravce na trase Praha-Ostrava, se společnost rozrostla o desítky vlakových, autobusových a minibusových linek a působí v sedmi evropských zemích. U příležitosti oslav mění společnost logo, představila nový prodejní nástroj – chatbota a palubní portál.

Po pěti letech na trhu mění společnost LEO Express logo a postupně celou korporátní identitu. „Dokázali jsme, že naše společnost již není jen mladá a dynamická firma. Dospěla, a k tomu patří i změna firem­ní identity včetně loga. Naprosto zásadní jsou pro nás technologické inovace, bezpečnost, otevřenost a udržitelnost, tyto a další hodnoty chceme komunikovat,“ vysvětluje Stanislava Šremrová, marketingová ředitelka společnosti.

Nové logo se symbolem šipky v oranžové barvě představuje propojení cest, dopravy a lidí. Společnost se chce logem a novou identitou oslovit širší evropskou veřejnost a dále se profilovat jako dopravce, který nabízí moderní a kvalitní služby všem, kdo rádi cestují. 

Během oslav za účasti dodavatelů, evropských partnerů, odborné veřejnosti i cestujících odtajnila společnost podobu nových vlaků. Tři nové jednotky by měly do České republiky dorazit na konci roku 2018. Opci má společnost na dalších 30 vlaků, které převezme v následujících několika letech, zejména podle stavu otevírání trhu.

Další z novinek je nový prodejní nástroj, díky němuž mohou zákazníci nakupovat jízdenky na Facebooku za pomocí chatbota. „Pro začátek umí chatbot prodat jednosměrné jízdenky pro dospělého, v budoucnu ale plánujeme jeho schopnosti rozšiřovat,“ dodává marketingová ředitelka.

LEO Express se netají plány budovat evropskou multimodální dopravní síť. V říjnu získal povolení open-access spojů LEO Express pro trasu Praha – Krakov. Na konci prvního pololetí začala společnost pracovat na vstupu do Německa skrze převzetí vybraných aktiv společnosti Locomore. V rekordním čase se jí v srpnu, spolu s partnerem FlixBus, podařilo znovu obnovit provoz Locomore na trase Berlín – Stuttgart.

Společnost současně stále pracuje i na rozšíření služeb v Česku a na Slovensku. Letos spustila nové produkty v rámci door2door – zatím posledním je minibusová doprava na pražské letiště, dále přepravu jízdních kol či lyží na palubách všech vlakových a autobusových linek. V březnu odstartoval také projekt SmileCar, platformu na sdílení aut, která se během několika málo měsíců stala největší carsharingovou službou v Čechách s více než 500 registrovanými auty a 6 tisíci uživateli.

Související články

Další články