Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

Lechtivý deník Florane Russell: Paříž, Budapešť a Rocco Siffredi v akci!

Zdroj: Archiv Florane Russell
+ Dalších 32 fotografií
galerie
Zdravím čtenáře eXtra! Máme tu další týden a s ním přichází i můj nový pracovní deník.

PONDĚLÍ

V pondělí večer jsem letěla do Paříže, kde mě ubytovali v malém bytě, kde byla ložnice s velkou postelí, koupelna se sprchovým koutem a záchodem a malá kuchyňka. Na byt jsme přijeli po půlnoci, takže vlastně už v úterý.

ÚTERÝ

Ráno v půl deváté pro mě přišel kameraman. Točila jsem pro stránky iStripper, což jsou vlastně tančící a sólo klipy, které můžete mít na obrazovce monitoru. Když jsme dorazili na lokaci, čekala tam už vizážistka. Dala jsem si zelený čaj, můj oblíbený. Převlékla jsem se do županu a šla se nechat nalíčit. Make-up určitě opět uvidíte v galerii a vlasy jsem měla vlnité, což mám mnohem raději, než rovné. Jako oblečení jsme vybrali černý set prádla, punčochy a vysoké lodičky na podpatku. První jsme udělali pár fotek. Má práce spočívala v tom, že jsem dvě minuty tančila, stoplo se to, další dvě minuty jsem měla na to, si svléknout vršek, zase se to stoplo, pak za další dvě minuty jsem si svlékla kalhotky, opět se to stoplo a pak byla jedna minuta na tzv. “open legs” a byl konec první části. Pak jsem se znova oblékla a měla jsem 5 minut na to udělat striptýz bez stopování. Toto bylo u tyče, pak stejný postup byl bez tyče, a pak stejný postup byl na stole. Takže za tento set jsem se svlékla a oblékla asi 6. Vše natočené bylo asi v půl šesté, vzala jsem si z kufru věci, které jsem potřebovala a šla jsem na byt kde jsem už jen relaxovala.

STŘEDA

V středu mě opět kameraman vyzvedl v půl deváté ráno. Na lokaci opět čekala vizážistka, tentokrát to byla jiná než v pondělí. Vzala jsem si župan, dala si čaj. A pak jsem se nechala hýčkat a líčit. Točilo se to stejné jako v pondělí a hotové jsme to měli už v 15 hodin. Sbalila jsem si věci a šla zpátky na byt, kde jsem se najedla, zacvičila jsem si, koukala na seriál a šla brzo spát, protože jsem musela vstávat ve čtyři hodiny ráno.

ČTVRTEK

Vstala jsem ve 4 hodiny ráno, zabalila jsem si poslední věci, nasnídala jsem se a ve 4:45 mě vyzvedl řidič a odvezl mě na letiště, kde mi v 7:00 letělo letadlo. V Praze jsem byla 8.40 a

domů jsem se dostala okolo 10 hodiny. Vyvenčila jsem pejska, předělala věci v kufru, nadělala další krabičky s jídlem a ve 20:00 jsem jela na Hlavní nádraží a jela nočním vlakem do

Budapešti.

PÁTEK

V Budapešti jsem byla v půl deváté ráno. Na nádraží mě vyzvedl řidič a odvezl mě na lokaci, kde jsem točila castingovou scénu s Roccem Siffredim a ještě dalším hercem. Šlo o anální sex. Když jsem dorazila na lokaci dala jsem si sprchu a udělala potřebnou hygienu. Vyřídili jsme dokumenty a pak jsem se nechala nalíčit. Make-up byl super! Podle mého názoru jsou vizážistky v Budapešti jedny z nejlepších. Když jsem byla nachystaná, přišel Rocco, dal mi nějaké sportovní oblečení a dělali jsme reklamu nějaké sportovní značce, udělali jsme pár fotek a pár krátkých videí. Převlékla jsem se do modrých šatů a zlatých lodiček na vysokém podpatku. Poté jsem nafotila pár sólo fotek, pak jsme fotili fotky s Roccem a hercem a po fotkách jsme šli konečně točit video. Začátek jsme točili asi 3x, protože Rocco je dost pečlivý a skončili jsme okolo 15 hodiny. Měla jsem u něj mít druhý den ještě práci, ale ta se musela zrušit. Tak jsem v 17 hodin nasedla do autobusu a jela směr Praha. V Praze jsem byla okolo půlnoci. Když jsem přijela domů odlíčila jsem se a šla jsem spát. Byla jsem strašně unavená.

VÍKEND byl ve znamení relaxu a načerpání síly. V sobotu jsem byla v kině na nových Avengers.

Tak a tento týden máme za sebou. Kdo by se se mnou chtěl setkat, popovídat si či si dát se mnou skleničku, budu tento pátek 3.5. na erotickém plese. Tak kupujte lístky bude to stát za to! Páčko, vaše Florane Russell. Sledovat mě můžete na Instagramu a na Twitteru.

Záhada vyhřezlého oka šéfredaktora eXtra.cz: Karen Mchitarjan promluvil o svém martyriu