31. května 2003 asi čtyři tisícovky lidí neodolaly kampaním na levný hypermarket, který v reklamách v televizi, rozhlase či na plakátech sliboval ultra nízké ceny.

V pražských Letňanech se tehdy sjela masa lidí toužící po levném nákupu. Někteří stáli před branami velkoprodejny už několik hodin před jejím otevřením. Dovnitř se ale nikdy nedostali.

Poté, co se po uvítání s manažery hypermarketu, přestřižení pásky a otevření zábran probojovali přes louku k vysněnému ráji, zjistili, že místo obchodu stojí jen kulisy.

„Podvedení zákazníci“ se posléze rozdělili na dva tábory. Jedni vzali akci s humorem, druzí věc rozhořčeně kritizovali. To ještě netušili, že jejich reakce poslouží tehdejším studentům pražské FAMU Filipu Remundovi a Vítu Klusákovi k natočení dokumentu o reklamě.

Premiéra jejich filmu, jehož rozpočet činil 19 milionů korun, proběhla v roce 2004. Snímek byl několikrát oceněn, a to například na filmových soutěžích v Jihlavě, Krakově nebo v San Franciscu.