Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Nela Slováková koronavirus Extra Host (pořad) SuperStar 2020

Nejnovější kauzy

Kaufland svou kartou výhod pobláznil Čechy: Pro slevy obětují mnohé

slevy
Řetězec Kaufland uvedl v polovině února na trh kartu Kaufland Card. Poptávka po členství je obrovská, podle informací magazínu Forbes o něj za pouhé dva týdny projevilo zájem bezmála tři čtvrtě milionu lidí. To všechno pro slevy a možnost hodnotné výhry.

„Každý den se do našeho věrnostního programu přihlásí kolem 50 tisíc zákazníků. Přesto výdej klubových karet probíhá bez komplikací,” uvedla pro Forbes tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl. Řetězec prý chce, aby si kartu nechalo vyhotovit dohromady 1,5 milionu klientů.

Členská kartička poskytne Kauflandu cenná marketingová data od zákazníků. Díky přehledu o jejich nákupním chování pro ně může připravovat speciální nabídky na míru. Podobný systém už Kaufland zavedl i v Rakousku.

Související články

Další články