Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Steroidová mafie v Česku StarDance 2018 Horoskop Zábava

Nejnovější kauzy

Jeďte na zelenou. Nejen brokolice pomůže proti podzimní depce

Brokolice obsahuje hodně vitamínů.
+ Další fotografie
Jakmile se ochladí a přestane svítit celý den sluníčko, lidé se začnou tvářit kysele a upadají do depresí. Ano, počasí a roční období hodně ovlivňují psychiku člověka, ale dá se proti tomu bojovat. Nejlépe uděláte, když se zaměříte na svoji stravu a s příchodem podzimu přehodnotíte jídelníček. Chce to hodně vitamínů!

Mizerné počasí, kdy prší a je chladno, dokáže s člověkem pořádně zamávat. Hlavně tedy s jeho psychikou. Na nové období je proto potřeba se řádně připravit a trochu obměnit každodenní přísun vitamínů a kalorií. Jak se stravovat, aby na vás nepřišla podzimní deprese a abyste se usmívali stále jako sluníčko?

Je to jednoduché! Stačí pár drobných úprav jídelníčku a ze slovníku budete moci vyškrtnout slova jako podzimní chmury. Co tedy dělat, abyste se cítili skvěle?

Snídaně je základ. Snažte se snídat jako králové a královny. Každé ráno vstaňte s předstihem a nachystejte si snídani, o které se vám snilo jen ve snu. Vydatná snídaně vám zaručí dostatek energie na celé dopoledne a pořádně nakopne váš organismus. Pro chmurné počasí je skvělá například ovesná kaše se sezónním ovocem.

Abyste dopomohli vašemu imunitnímu systému a nevlezla na vás hned první chřipka, je dobré zapojit do jídelníčku hodně vitamínů. Výborná je na to košťálová zelenina, jako je kapusta, brokolice a květák.

Za měsíc je tu Halloween, takže bude všude spousta dýní. Ty vám také pomohou proti chmurným dnům. Mají totiž v sobě hodně minerálů a vitamínů. Zároveň obsahují málo kalorií, takže ideál. Uvařit si z nich můžete polévku, která vám navodí blaženou podzimní náladu.

Mohlo by vás zajímat

Další články