Vůbec nepochybujeme o tom, že Leoš Mareš (42) si dokázal říci za návrat do SuperStar velmi slušnou sumičku. Však sami tvůrci poznali, že když ho vynechali, byla to, co se moderování týče, hotová katastrofa (hlavně předminule). Jenže tenhle kulišák si umí dohodnout i nenápadné prebendy, které mu prospějí mnohem více, než kdyby se dohadoval třeba o směšných dvě stě tisíc honoráře nahoru či dolů.

Evidentně si vymínil, že bude během soutěže zmiňovaný na obrazovce jeho Instagram, což je přitom jeho nejvýnosnější reklamní nosič, přinášející mu v současnosti každý rok už hodně milionů. A provázanost s přímým přenosem televizí v Česku a na Slovensku jeho hodnotu ještě výrazně zvyšuje.

Přesto někoho asi překvapilo, co s blížícím se vyhlášením vítězky zaznělo z televizní obrazovky.

„Jestli nemáte co dělat po dobu (reklamního) breaku, prohlédněte si Instagram mého kolegy Leoše Mareše, @leosmares,“ hlásila během pořadu Jasmina Alagič a objevil se pod ní i titulek, kdyby se náhodou dívali i nedoslýchaví.

Leošovi se nedá než tleskat, protože takhle chytrého člověka v showbyznysu jsme už dlouho neviděli. Svoji značku umí prodat dokonale!