Jaromír Jágr terčem posměchu: Sliboval vlastní značku, místo toho kopíruje Slovákovou
Jaromír Jágr platí za hvězdu první velikosti. I jemu se však občas stane, že fanoušci nepřijmou jeho aktivitu s nadšením. To se stalo právě nyní po představení nové značky JJ 68 v přímém přenosu na svém Facebooku. Z očekávané novinky se vyklubaly produkty z konopných semínek, konkrétně regenerační krémy, oleje, nanonáplasti a potravinové doplňky. Jarda se tak jen připojil k plejádě influencerů, kteří propagují CBD výrobky. A reakce zklamaných lidí na sebe nenechala dlouho čekat.
"Když chceš překonávat sám sebe." Tak zní motto, kterým slavný hokejista Jaromír Jágr představil svůj nový produkt JJ 68. Na slavnostním uvedení nové značky byla i redakce eXtra.cz.
Očekávání svých fanoušků se mu však překonat nepodařilo, spíše naopak. Místo mnohými vyhlíženého produktu pod značkou JJ 68 jde o staré známé CBD, které už propagují mnohé jiné celebrity.
Následoval Nelu Slovákovou
O co vlastně jde? Jako CBD se označují produkty z konopných semínek, konkrétně regenerační krémy, oleje, nanonáplasti a potravinové doplňky. Jágr sám při představení produktů řekl, že výrobky, které se chystá uvést na trh, vyzkoušel sám na sobě a na jejich vývoji spolupracoval s experty a vědci. Název značky pak vznikl spojením hokejistova monogramu s číslem jeho dresu.
CBD propaguje například vítězka někdejší reality show Hotel Paradise Nela Slováková (31). Ta se při představování přípravku trošku zamotala. "Na cébédéčko si musí vaše tělo zvyknout a je potřeba, abyste ho brali opravdu pravidelně," uvedla Nela ve svém propagačním videu. Následně ale vše, co řekla, nechtěně vyvrátila. "Ale pozor! Nesmíte je brát déle než tři měsíce, protože by si na ně mohlo vaše tělo zvyknout." Čímž dokonale zamotala hlavu svým fanouškům.
Populární se stalo CBD také mezi některými zápasníky bojového sportu MMA. Jágrovým fanouškům se však jeho nový job moc nezamlouvá, což také hlasitě vyjádřili v komentářích na Jágrově facebookové stránce.
Ozvi se ohledně dodávky bylin
"To je hvězda s konopnými preparáty. Jardo. Dobře jsi nás vytrolil. Ja padám smíchy," napsala Renata. "Jardo, několikrát jsem ti volal i psal ohledně té smlouvy s dodáváním bylin, ozvi se, ať to nepřeschne," snažil se o vtipnou narážku Martin.
"Dlouhodobě si říkám, že Jágrova zkratka neznamená tu marketingovou množinu fanoušků parádně pojmenovanou jako hokejová rodina, ale znamená Human resources čili jak dál rozšiřovat a zpeněžovat fanoušky," rýpl si pak do hokejového mistra Roman.
"Jardo …rozjet byznys v předražených produktech z konopí a nalákat lidi, že zrovna ty jsou nej, protože je to značka od JJ. To je slušný byznys plán. Myslela jsem, že elektrokolo nic nepřekoná," píše Petra. "To vymyslela ta jeho modelka, ne, aby měla nějaký job," má pak svoji teorii Jana. "No ceny máš solidní," komentuje pak Jágrův nový byznys Ladislav.