Holčička z reklamy na Kofolu prodělala balík peněz. Po letech odhalila detaily nevýhodné smlouvy
Sandra Flemrová – jméno, které vám na první dobrou možná nic neřekne, ale přesto už 22 let patří k vánočním stálicím českých domácností. Byla to právě ona, kdo jako tříletá holčička pronesla legendární větu o zlatém prasátku v reklamě na Kofolu. A i když se reklama dodnes vysílá každé Vánoce, odměna za její roztomilé herectví byla jen jednorázová, jak přiznala v podcastu Zpátky do minulosti.
Plaché prasátko a umělý sníh
Legendární vánoční reklama na Kofolu se natáčela poblíž Mladé Boleslavi. I když na první pohled vypadá jako zimní idylka, realita byla trochu jiná – natáčelo se na podzim a filmaři si museli pomoci umělým sněhem. „Nebylo to točené v zimě, točili jsme na podzim, takže se zasněžovalo,“ prozradila Sandra v pořadu Zpátky do minulosti od youtubera Lišáka.
Natáčení ale nekomplikovalo jen počasí. Daleko náročnější byla spolupráce s malým prasátkem. Mladý kanec byl plachý, nechtěl opustit kotec a scény s ním se musely dotáčet zvlášť. A co si malá Sandra z natáčení pamatuje nejvíc? „Pamatuji si tu radost, kdy bylo dotočeno a já s radostí hodila sněhovou kouli po režisérovi,“ směje se dnes.
Dvě hlášky, které znají všichni
Reklama se nesmazatelně zapsala do paměti celého národa. Legendární hlášky „A bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?“ či „Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím!“ znají snad i ti, kteří se na televizi vůbec nedívají.
Dnes už pětadvacetiletá Sandra pracuje jako zdravotní sestra v zubní ordinaci a herectví se profesionálně nevěnuje. Přesto má díky pár sekundám před kamerou z roku 2003 své trvalé místo v české televizní historii.
Kolik za reklamu dostala?
Reklama se poprvé objevila na obrazovkách v roce 2003 a od té doby nasbírala miliony zhlédnutí – nejen v televizi, ale i na YouTube, kam ji před jedenácti lety nahrál jeden z fanoušků. Mnozí by si mohli myslet, že Sandra dostává za nekonečné reprízy pravidelný honorář, ale pravda je úplně jiná.
Jak sama v pořadu přiznala, výplata byla jednorázová. Za natáčení tehdy dostala 24 000 korun. Při započtení inflace by to dnes bylo přibližně 40 000 Kč, ale i tak se to při porovnání s popularitou spotu zdá jako poměrně nízká částka. Sandra však žádnou křivdu vůči společnosti Kofola necítí. Naopak – v roce 2022 se ke spolupráci s firmou opět vrátila. Stala se totiž tváří nové kampaně na skleněné vratné lahve, kterou značka nazvala Cirkulka.
Nový systém nazvali Cirkulka. „Nápad vrátit spolu s lahvemi do hry i Sandru přišel úplně přirozeně,“ řekl Plzeňskému deníku Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko. „Nejenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 let, ale zároveň patří k mladé generaci, pro kterou je udržitelnost klíčová. A jestliže cirkulace lahví spočívá v jejich vracení, vrátili jsme i holčičku, i když mezitím už dost vyrostla,“ dodal s úsměvem.
Michael je manipulátor, tvrdí Aneta ze Survivoru. Po zradě ho vyškrtla ze svého života
Související články

Barrandov krachuje, Soukup si dál mastí kapsu. Než by se s ním vedení hádalo, raději mu vyplatilo miliony, tvrdí zdroj

Astronomická výplata Jaromíra Soukupa. Za moderování inkasuje miliony měsíčně

Výdělky Jaromíra Soukupa: V TV Barrandov si za své moderování rozdával miliony

Nejznámější holčička z reklamy na Kofolu se vrací: Natáčí nový spot pod taktovkou Okamury

Je Adam Kajumi mediální mrtvolou? Jen z TikToku mu do kapsy tečou statisícové částky

Hvězda Kofoly se vrátila do legendární reklamy: Takhle se Sandra proměnila za 20 let

Výsměch Agátě Jaromíra Soukupa: Vnucuje se jako slavná influencerka, píší zástupci firem

Reklama na Kofolu: Takhle dnes vypadá holčička, která viděla zahnutý zuby nahoru
