„U nás ve FN Motol klademe důraz i na vzdělání dětí, které jsou u nás třeba delší dobu a dáváme jim takové “naše vysvědčení. Nicméně vysvědčení by si zasloužili mnohdy i rodiče dětí,” říká s úsměvem zástupkyně školy při FN Motol, Ivana Vilímková v rozhovoru pro TUTY.

„Byl jsem překvapený, jak jsou děti v nemocnici strašně v pohodě a i když třeba čekaly na operaci, hrály si s námi a byly sdílné i na kameru, což bylo moc fajn.” Filip do nemocnice přinesl hry a hračky a dětem oblíbené spinnery jo-ja.

„My jsme dětská televize a chceme podporovat děti. Nasloucháme jim mnohdy i při výběru animovaných akvizic. V lednu jsme výrazně překročili deklarovaný půlprocentní podíl sledovanost v naší cílové skupině diváků 4 – 14 let a tím je pro nás snazší najít partnery z oblasti sponzoringu nebo product placementu. Za pozornost stojí i dnes tolik populární unboxing, který na TUTY vysíláme,” říká marketingový ředitel Jan Gajdoš.