Harry a Meghan po bouřlivém rozchodu míří na mizinu, tvrdí expert. Už prý nemají co nabídnout
Pokud Meghan Markle a princ Harry nezmění svou strategii, do pěti let mohou mít finanční problémy. Alespoň to tvrdí PR expert Kieran Elsby na základě toho, jakým fiaskem dopadla spolupráce královského páru s hudebním gigantem Spotify. V rozhovoru pro deník Mirror uvedl, že rozvázání smlouvy v hodnotě půl miliardy korun je signálem toho, že je velké společnosti už nepotřebují a zájem o ně uvadá. Meghan s Harrym tak musí upravit strategii, aby si udrželi svůj vysoce nákladný styl života.
Meghan Markle a princ Harry nezažívají úplně růžové časy. V poslední době ostrovní média mohutně spekulují o tom, že vztah královského páru se rozpadá a jediným východiskem je rozvod, za nějž podle listu Marca požaduje herečka až dvě miliardy korun. Do toho navíc přišlo ukončení vysoce lukrativní smlouvy se Spotify, která manželům měla zajistit v přepočtu více než půl miliardy korun. Důvody jsou doposud nejasné, širší vedení hudební společnosti se ale nechalo slyšet v tom smyslu, že Meghan nedodala, co slíbila.
Právě bouřlivý rozchod královského páru se Spotify může být podle PR experta Kierana Elsbyho první vlaštovkou úpadku jejich byznysu. Že bylo spojenectví se společností pro manžele důležité, dokazuje prý i to, že informace o spolupráci mají Harry a Meghan i nadále na svých webových stránkách. Tím se podle experta snaží cílit na ostatní značky, že jsou otevřeni jen velkým obchodům.
Jenže jak Elsby uvádí, spíš to ve skutečnosti svědčí o jisté zoufalosti. "Je to jednoduché. Potřebují sdružení Spotify více, než je potřebuje Spotify. Jak se časy změnily..." všímá si expert v rozhovoru pro deník Mirror. "Potenciálním značkám tento krok ukáže, že se zaměřují na velké obchody a chtějí spolupracovat s globálními značkami," doplňuje. Jenže velké společnosti paradoxně Harryho a Meghan nevítají zrovna s otevřenou náručí, protože je obklopuje silně kontroverzní aura.
Nemají co nabídnout
Podle Elsbyho by se tak pár měl zaměřit na jinou strategii, protože tato prý nikam nevede. Ba hůř, Harry a Meghan by v budoucnu dost možná museli slevit ze svých standardů. "Mám pocit, že přepracovali strategii a vyvinuli nový plán značky, aby zajistili pokračující výdělky. Tento plán se ale zdá být velmi krátkodobý, zaměřený na rychlé nabídky, vysoké ceny s malou životností nebo skutečným obsahem. Brzy se vyčerpají," nastínil expert možný černý scénář.
A pokud Harry a Meghan nic nezmění, brzy nebudou nikoho zajímat. „Skutečná otázka je, co mohou nabídnout za 5 až 10 let? V současné formě toho moc není," tvrdí s tím, že šokující historky z královského života se páru rychle vyčerpávají a kromě toho už nemají co jiného vyprávět.