Finlandia Vodka oslovuje novou generaci svěží kampaní

"It's Soooooo Fine" přináší myšlenku radosti bez stresu (zve k potěšení bez výčitek, bez tlaku, jen tak – po svém)
Prémiová značka nápojů Finlandia Vodka odhalila novou globální kampaň, jejímž cílem je oslovit mladší dospělé publikum v Česku a na Slovensku tím, že reaguje na kulturní posun směrem k uvědomělejší a hodnotově orientované konzumaci alkoholu.
Na základě poznatků od The Future Laboratory, že mladší generace jako protiváhu ke „kultu zaneprázdněnosti“ stále intenzivněji vyhledává vlastní čas a prostor pro bezstarostné potěšení, byl navržen slogan „It's Soooooo Fine“ s dvojím významem. Kampaň oslavuje jednak to, jak Finlandia může zprostředkovat tyto nenucené okamžiky potěšení, tak jedinečný charakter nápoje – jediné vodky, která je jemná na jazyku a hedvábně hladká díky finskému „půlnočnímu slunci“.
Vytvořená ve spolupráci s DDB Paris, hravá kampaň zachycuje svět plný tepla, barev a osobitosti, kde požitek tvoří jádro celého příběhu.
Finlandia a DDB Paris přizvaly režiséra oceněného cenou Emmy a klíčového kreativního spolupracovníka značky Gucci, Maxe Siedentopfa, aby kampani vtiskl svůj originální rukopis a vdechl jí život s nadhledem a humorem.
V kampani se objevuje řada výstředních postav, které si užívají všestrannost vodky v nečekaných situacích (bez nočních klubů či barů na dohled), a zve do světa, kde neexistují „zakázané radosti, jen špatná společnost“. Povzbuzuje je, aby si vytvářeli okamžiky potěšení po svém – například tím, že „dají gumové medvídky do své vodky“ – protože „It's Soooooo Fine.“
360stupňová marketingová kampaň Finlandie startuje napříč různými kanály od 28. dubna v Česku a na Slovensku a zahrnuje TV, venkovní reklamu, digitál, sociální média a on/off trade aktivace. Kampaň bude uvedena i v mnoha dalších zemích po celém světě.
Vyráběná výhradně ve Finsku, Finlandia je jednou z nejprodávanějších vodek v Česku.
K uvedení kampaně Olena Klymenchuk, globální marketingová ředitelka pro Finlandii, uvedla:
"Finlandia je vodka s dlouhou historií a neochvějným závazkem ke kvalitě. Naším cílem je posílit prémiové vnímání značky Finlandia a vybudovat silnější, emocionálnější vztah s novou generací dospělých konzumentů Víme, že mladší dospělí hledají okamžiky radosti a sdílené zážitky, a výjimečná chuť vodky Finlandia může být jejich součástí jako dokonalý nápoj pro řadu různých příležitostí, včetně neformálních setkání s přáteli v baru nebo pro dokonalé servírování doma.
„Představujeme nový, svěží koncept značky, který osloví široké publikum a přirozeně zapadá do současného kulturního kontextu. Zůstáváme hrdí na finský původ i konzistentní kvalitu, ale touto kampaní dáváme značce novou, autentickou tvář.“
Související články

Tip na dárek pro muže: Dron nebo zážitek, který ho vynese až ke hvězdám

Úspěšný startup EcoHaus se chystá za hranice

Z Mauricia přišel do Česka se značným zpožděním, přesto zájem Čechů o Ragan roste a boduje i u žen

Tary rozzářil dětský domov v Nymburce: Rozdal hory dárků a splnil sen malé Charlotte!
