Trendy tagy Extra Host (pořad) koronavirus Svatba na první pohled Tvoje tvář má známý hlas 2020

Nejnovější kauzy

eXperimentální kuchyně Ládi Hrušky: Fitness hranolky pro tlouštíky i hubeňoury!

Ahoj! Minule jsem slíbil svému novému kámošovi FattyPillowovi (v překladu Tlustý polštářek, opakuji, že jsme se potkali U Sedmi křížů, v jeho oblíbené fastfoodové výkrmně, on znal mě, já jeho ne, ale pro statisíce náctitelých je to evidentně momentálně borec č. 1 – komik, streamer, hráč a nevím co ještě), že mu naservíruju něco, z čeho se zaručeně posadí na ten svůj polštářek a bude čučet přinejmenším jako já na ten jeho řetěz s umělým donutem, který nosí na krku a je to celkem vtipný, no. Sám trval na tom, že ho musím naučit nějaké recepty, a já svůj slib tedy plním.

Tyto hranolky jsou, milý Fatty, totiž nejdietnější na světě! A vřele ti je doporučuju chroupat třeba jednou týdně jako doplňkové krmivo k dalším tvým oblíbeným pochoutkám, které spořádáš u streamu se svými fandy a pařmeny.

Nepřiberete po nich ani deko tuku, ani deko neztratíte. Doma je dělám už pravidelně, málokdy na mě zbyde a děti si je zamilují na tuty! Jsou totiž jemně křupavé, lahodně nasládlé, ale ne moc, fantasticky okořeněné, z pekáče vám zmizí, ani nemrknete. Prostě nebudete stačit nakupovat celer.

Ano. Nejsou z brambor, ale ze zdravé zeleniny plné vitamínů a minerálních látek, kolem které v krámě jen chodíme a říkáme si v duchu: „Kdo tohle může kupovat a co z toho dělá???“ Celer je prostě chudáček, zelenina zapomenutá a je na čase ho vzkřísit! Nejen proto, že je zdravý, ale i levný a mají ho skoro všude – i ve večerkách Vietnamci plné pytle (aspoň teda u nás v Městci Králové). Vyznavači zdravé stravy možná vědí i to, že kromě chuti k jídlu u dospělých povzbuzuje celer i chuť k lásce, velmi slušně napsáno.

Ale zpátky k jídlu. Celer prostě omyjete, nakrájíte na kolečka a kolečka pak na hranolky, smícháte s oblíbeným kořením (grilovací, americké brambory, sušený česnek apod.) a olivovým olejem, promícháte, čáry máry fuk, hodíte na plech a za půl hodinky na 220 je hotovo!!

Suroviny:

1 bulva celeru,

3 lžíce olivového oleje,

3 lžičky grilovacího koření.

A když máme hranolky, tak si uděláme i dip! A samozřejmě, že ultra dietní, když už v tom dneska frčíme. Prostě 1 kelímek bílého jogurtu nebo nízkotučné zakysané smetany, trochu soli a buď lžička kari, nebo čerstvý prolisovaný česnek, prostě kdo na co má chuť. A zdravá paráda pro mlsouny i nenasyty je na světě!

Nic! Jdu se psem pro celer… Mějte se fajn a dobrou chuť!

Sledujte eXperimentální kuchyni Ládi Hrušky každé pondělí na eXtra.cz!

Související články

Další články