Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Nela Slováková koronavirus Extra Host (pořad) SuperStar 2020

Nejnovější kauzy

Dlužnice Nela Slováková vrací úder: Nikoho jsem neokradla, lidé nemají soudnost

Zdroj: archiv Nely Slovákové
+ Dalších 11 fotografií
REAKCE
Buď má Nela Slováková (30) nebetyčnou smůlu a je automaticky všem trnem v oku, přitom nespravedlivě, nebo má v podnikání dost velký zmatek a měla by se nad sebou zamyslet. Přinášíme vyjádření vítězky hříšné reality show Hotel Paradise na obvinění z toho, že řadě zákazníků dluží velké peníze. Co o tom řekla?

Kritika

Na Nelu Slovákovou (30) se snáší hodně kritiky. Prý dluží peníze za zboží, které nedorazilo, někteří klienti ji obviňují i z toho, že k dodanému zboží nedává faktury. Více o stížnostech si přečtěte zde.

Influencerka a podnikatelka většinu ze slov nechápe. Zdá se jí, jako by lidé zapomněli, v jaké situaci jsme se celá země ocitli a že nikdo nyní nemůže čekat dodání zboží nebo vrácení peněz hned druhý den. Zvlášť u roušek s aktivním stříbrem, o které je enormní zájem.

Krize

„Prodali jsme bohužel víc roušek, než jsme jich měli skladem. Nečekali jsme totiž takový nápor objednávek. Za to jsem se na Instagramu už několikrát omluvila. Postupně teď objednávky i storna od lidí, kteří si už nakoupili jinde, vyřizujeme. Někteří lidé jsou normální a chápou, že za téhle situace se to může stát,“ řekla eXtra.cz Nela Slováková.

Jen prý nelze čekat, že by v současné krizi zvládla doručit zboží okamžitě. „Teď je běžné, že zpracování objednávky pár dní trvá, PPL pak na to má dva dny, Česká pošta tři až pět dní. Jak pak může nějaká píp napsat, že co si v sobotu objednala, ještě v úterý nemá?“ diví se údajné nesoudnosti některých klientek.

Dlužné peníze

Přiznává ale, že má skluz ve stornovaných objednávkách. Prý ne proto, že by zpronevěřila peníze zaplacené předem, nýbrž kvůli tomu, že jich je příliš a nestíhá je zpracovat.

„Storen je několik set a není v našich silách administrativně je všechny zpracovat za jediný den. S partnerem Lukášem vstáváme v sedm ráno, z firmy přijedeme domů v jedenáct večer a ještě řešíme storna. Víc než stovku denně jich bohužel nezvládneme. Ale v zákonné lhůtě resty vyřídíme. Všechny rozumné lidi prosím o shovívavost a trpělivost,“ vysvětluje brněnská rodačka.

Podraz

V zákoně žádný termín stanovený není, nicméně zákazník má povinnost poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu, do kdy musí peníze vrátit. A je otázkou, jestli by se v této době a při takovém náporu za přiměřenou lhůtu dalo považovat například čtrnáct dní.

Mezi stornované zboží patří i dezinfekce, o kterých jsme již také psali. Nele totiž prý zásilka z Maroka nedorazila, protože tamní vláda zakázala její vývoz.

Urážka

„Laboratoř nám slíbila, že hned, jak jim přijde platba, zásilku odešlou, ale otáleli s tím tak dlouho, až už to nešlo. Prostě nás potopili. Všem postupně vracíme peníze. Je mi to líto, stálo mě to hodně času a prostředků,“ vysvětluje Slováková, která eXtra.cz již dřív řekla, že ji celá operace Marocká dezinfekce již vyšla na milion korun.

A jak je to s chybějícími nebo špatnými fakturami?

„Faktury samozřejmě každému automaticky posíláme, jen ty, které si stěžují, si nedokáží otevřít e-mail. A v případech, že někdo dostal chybnou fakturu, to řeší admini webu, posílají pak nové. Je to jejich chyba,“ dodala rozčílená Slováková s tím, že na zboží má i certifikáty a že hrozeb policií a úřady se nebojí, neboť se nechová nezákonně.

Související články

Další články