Trendy tagy Speciál: Hubněte s námi válka na Ukrajině MasterChef Česko 2022 MS ve fotbale 2022

Děsivá dovolená Pavla Šporcla: Výhrůžky vykázáním z hotelu, průjem z jídla a nezájem cestovky

Pavel Šporcl na dovolené v Maroku.
Zdroj: Se souhlasem Pavla Šporcla
+ Další 2 fotografie
zážitek

Houslista Pavel Šporcl (49) zažil dovolenou, na kterou bude nejspíš dlouho vzpomínat. Na svém Facebooku popsal, jak se jeho pobyt v Maroku podle něj změnil v peklo poté, co hotel, kde byl s rodinou ubytován, zanedbal hygienu a na stížnosti reagoval arogantně. Podle Šporcla došlo i na výhrůžky vyhozením z hotelu za asistence policie. Celou věc chce dál řešit.

"Dovolená nám pomalu končí. Doposud jsme postovali pouze fotky a pozitivní pozdravy. Ale uvnitř nás to po celou dobu neskutečně vřelo. Náš zájezd nebyl v žádném případě idylický, naopak. Společně s mnoha Čechy jsme totiž prožili velká překvapení nebo spíš zklamání, co se týká kvality, hygieny, ale i přístupu cestovní kanceláře Exim Tours." Tímto začal houslista Pavel Šporcl na Facebooku svůj popis toho, co podle svých slov zažil při svém pobytu v Maroku.

Polovina Čechů dostala průjem

Pobyt měl v pětihvězdičkovém hotelu Iberostar Saida, kam vyrazil po boku čtyř žen - své ženy Báry a dcer Lily, Violetty a Sophie. Cesta podle Šporcla proběhla bez větších problémů. O to větší ale bylo podle něj překvapení, když dojeli na místo.

"Už při příjezdu do hotelu a příchodu na pokoj nám bylo jasné, že má tato lokalita ke standardům podobných hotelů hodně daleko. Pětihvězdičkový hotel Iberostar se o pět hvězdiček ani neotřel. Dal bych mu tak tři a i to je v některých ohledech moc. Mám popsanou celou stránku A4 věcí, které byly špatně. Od nefungující wifi, přes špínu na pokoji a v restauraci, hlasité a neustále jezdící skútry na hotelové pláži, která byla „hotelová“ pouze na webových stránkách," popsal hudebník.
To nejhorší však mělo teprve přijít. "Polovina Čechů z naší skupiny včetně nás dostala po pár dnech průjem z neumytých sklenic nebo špatně uvařeného jídla a někteří měli potíže i tři dny poté, co se vrátili do ČR. Hrůzu našeho pobytu ilustruje i fakt, že když většina z Čechů po týdnu odlétala domů, litovala nás, že tu musíme ještě týden zůstat. Dali nám všechny možné léky na průjem a další potíže, včetně vynikající višňovice, abychom to tady ještě týden zvládli a alespoň něčím mohli dezinfikovat organismus. Byli nesmírně solidární a za to jim tímto moc děkujeme" popisoval své dny hrůzy Šporcl.

Konflikt s manažerem hotelu

Vrchol jeho trápení ale měl teprve přijít. "Po čtyřech dnech šla Bára, bohužel sama, opět na recepci o něco požádat. Chodila tam pravidelně, neboť se problémy s čistotou, nefungující klimatizací, zablokovanými kartami ke vstupu do pokojů či netekoucí vodou stále opakovaly. V recepci jí řekli, ať počká na hlavního manažera. Když se s ním ale setkala a v dobré vůli upozornila na pravděpodobný problém s kvalitou jídla a čistoty, obořil se na ni a začal ji dehonestovat, křičet o respektu a opakoval, že jsme v Maroku a na vše si musíme zvyknout. Prý se přejídáme, a proto máme všichni žaludeční problémy. Dokonce na ni posílal policii a vyhazoval nás z hotelu. Byla z toho absolutně v šoku," uvedl Šporcl.

S manažerem si to následně šel vyřídit osobně. "Na to mi odpověděl, že je mu to jedno, že to je naše tvrzení, že on je zde šéf a ať klidně napíšu na hlavní ústředí a majitelům Iberostaru. Neskutečná arogance," pokračuje houslista.

Šporcl: Cestovka problémy nechtěla řešit

Vedení Exim Tours v Praze mu prý jako možnost nabídlo okamžitý návrat do Prahy, což však on ani jeho rodina nechtěli. Další možností byl přesun do hotelu stejné kvality, čímž by si podle Šporcla nepomohli. Poslední možností bylo se za příplatek 42 350 Kč přestěhovat do hotelu Radisson. "Jakýkoli doplatek jsem ale okamžitě odmítl, neboť si myslím (a to jsem jim samozřejmě i řekl) , že tam nás měl, po tom všem, Exim okamžitě přesunout zdarma. Kdyby se tak stalo, možná bych tento post ani nepsal," vysvětluje Šporcl.
Problém podle něj cestovní kancelář nijak nevyřešila a neměla zájem jim nahradit nepohodlí. "Budu si stěžovat nejen na celosvětové vedení společnosti Iberostar, ale především budeme od Exim Tours požadovat vrácení peněz za tento zpackaný zájezd. A už vím, že nebudeme jediní, protože mnoho Čechů zde, co se kvality týče, zažilo to samé, co my," končí Šporcl svůj text s tím, že i přes frustraci si užil čas strávený s rodinou a přečetl za dobu pobytu mnoho knih.

Vyjádření cestovní kanceláře Exim Tours redakce eXtra.cz zjišťuje a přinese ho v dalším textu.

Slečna, co leze po čtyřech a štěká jako pejsek: Kafuu prozradila, jak tento virální trhák vznikal

Související články

Další články

Nejnovější kauzy